فرمانده انتظامی استان ایلام از دستگیری کلاهبردار چهار میلیارد ریالی در شهرستان بدره خبر داد.
کد خبر: ۷۰۵۹۱۲
تاریخ انتشار: ۰۱ بهمن ۱۳۹۷ - ۱۶:۱۱ 21 January 2019

به گزارش تابناک ایلام ؛  سردار نورعلی یاری  در جمع خبرنگاران اظهار داشت: پرونده ای از دادسرای استان تهران مبنی بر کلاهبرداری فردی با هویت معلوم به عنوان صاحب بنگاه املاک به پلیس آگاهی شهرستان بدره ارجاع که تعدادی از شهروندان با مراجعه به املاک وی مبالغی را برای خرید و فروش منزل پرداخت کرده بودند.

وی افزود: مال باختگان که از طریق مراجعه حضوری، سایت دیوار و روزنامه با بنگاه آشنا شده بودند در ابتدا توسط این شخص مشاوره و مبلغی را بابت حق المشاوره پرداخت و سپس اصل مبلغ خرید منزل را به امید اینکه ظرف مدت یک هفته صاحب سرپناه شوند، پرداخت کرده اند.

فرمانده انتظامی استان ایلام یادآور شد: شخص کلاهبردار پس از دریافت وجه ، به صورت پنهانی از دید همه مخفی شده و با مالباختگان تماسی نمی گرفت.

وی گفت: بلافاصله تیمی از ماموران پلیس آگاهی موضوع را در دستور کار قرار دادند و مشخص شد که خبر صحت داشته و تعدادی افراد با مراجعه به دادسرای بدره از شخص مورد نظر نیز شکایت کرده اند.

سردار یاری با بیان اینکه این کلاهبردار تا کنون 32 شاکی داشته است، تصریح کرد: با هماهنگی مقام قضائی و تصویر منتشر شده از متهم در سایت املاک کشور مشخص شد که وی در شهرستان بدره مخفی شده است.

وی اضافه کرد: در یک عملیات ضربتی، متهم دستگیر و جهت سیر مراحل قانونی، پس از تشکیل پرونده به مراجع قضایی معرفی شد.

فرمانده انتظامی استان ایلام در پایان با بیان اینکه تا کنون تعدادی از مال باختگان شناسایی شده اند خاطرنشان کرد: شهروندانی که به این شیوه از آنان مبالغی دریافت شده است می توانند برای پیگیری پرونده به دادگستری شهرستان پاکدشت یا به پایگاه پلیس آگاهی مراجعه کنند./م

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار