فرماندار ایوان:
فرماندار ایوان گفت: کنارگذر این شهرستان با اعتبار 60 میلیارد ریال دهه فجر کلنگ زنی می شود.
کد خبر: ۷۰۵۸۳۶
تاریخ انتشار: ۰۱ بهمن ۱۳۹۷ - ۱۴:۲۰ 21 January 2019

به گزارش تابناک ایلام؛ کار مطالعاتی و ایجاد کنارگذر ایوان چندین سال است که در اولویت کاری این شهرستان قرار گرفته، اما تاکنون اجرا نشده است.

احداث کنار گذر و کمربندی از مطالبات به حق مردم شهرستان ایوان است و این نیاز در آیین اربعین امسال و افزایش حجم تردد زائران از این مسیر به سمت مهران، نمود بیشتری پیدا کرده است.

بهره برداری از تونل قلاجه در حوزه استحفاظی ایوان به یقین حجم زیادی از تردد مسافران را به مسیرهای این شهر هدایت می کند در حالیکه معابر این شهرستان جوابگوی این حجم از تردد خودروها نیست.

فرماندار ایوان در این خصوص گفت: اجرای پروژه بزرگ کنار گذر در برنامه های شهرستان تدوین و به زودی و در ایام دهه مبارک فجر کلنگ زنی شود.

امید علی سبزی افزود: ایجاد کنارگذر یکی از مطالبات و ضروریات این شهرستان است چرا که با احداث آن مشکلات ترافیکی سطح شهر ایوان مرتفع خواهد شد.

وی با بیان اینکه ساخت کنارگذر علاوه بر بهبود ترافیک در جلوگیری از تخریب زیرساخت ها بسیار موثر است، تصریح کرد: برای اجرای این پروژه 60 میلیارد ریال اعتبار در نظر گرفته شده است که عملیات اجرایی آن در این ایام آغاز خواهد شد.

فرماندار ایوان تاکید کرد: نشست های متعددی با مالکان اراضی در اجرای این طرح انجام شده است که در صورت مشارکت مردم و همکاری آنان اجرای این طرح شتاب خواهد گرفت.

شهرستان ایوان با 55 هزار نفر جمعیت در 35 کیلومتری ایلام قرار دارد./ح

ایرنا

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار