فرماندار ملکشاهی
فرماندار ملکشاهی گفت: همزمان با در دهه فجر امسال 17 پروزه عمرانی و خدماتی با اعتبار 180 میلیارد ریال در این شهرستان افتتاح و یا آغاز خواهد شد.
کد خبر: ۷۰۵۸۲۵
تاریخ انتشار: ۰۱ بهمن ۱۳۹۷ - ۱۱:۳۰ 21 January 2019

به گزارش تابناک ایلام؛ محمد تاسمه اظهار داشت: طرح آب شیرین کن شهر ارکواز با اعتبار 100 میلیارد ریال شاخص ترین پروژه عمرانی است که ایام دهه فجر در این شهرستان بهره برداری و مشکل آب شرب شهر ارکواز تا تکمیل پروژه آبرسانی از سد چم گردلان رفع خواهد شد.

وی افزود: افتتاح بازارچه میوه و تره بار شهر ارکواز با اعتبار 10 میلیارد ریال و چندین طرح عمران شهری در شهرهای ارکواز ، دلگشا و مهر از دیگر پروژه های دهه فجر شهرستان ملکشاهی است.

فرماندار ملکشاهی با اشاره به افتتاح مدرسه 6 کلاسه شهر مهر و دبستان 2 کلاسه روستای چشمه پهن با اعتبار 20 میلیارد ریال اضافه کرد: در این ایام چهار خانه بهداشت روستایی و مرکز بهداشتی درمانی شهر مهر نیز با اعتبار 10 میلیارد ریال نیز به بهره برداری خواهند رسید.

تاسمه با بیان اینکه دهه فجر 9 خانواده نیازمند این شهرستان نیز صاحب خانه خواهند شد، تاکید کرد: برای احداث این منازل چهار میلیارد و 500 میلیون ریال از محل اعتبارات کمیته امداد حضرت امام (ره) هزینه شده است.

وی یادآور شد: در ایام دهه فجر همچنین پروژه های روشنایی معابر بلوار روستای گنبد ، ساختمان آتش نشانی شهر مهر و 2 پارک خطی شهرهای دلگشا و مهر افتتاح و به بهره برداری خواهند.

شهرستان 25 هزار نفری ملکشاهی در 35 کیلومتری جنوب ایلام قرار دارد./ح

ایرنا

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار