نماینده مردم رباط کریم و بهارستان در مجلس شورای اسلامی با اشاره به حذف یارانه دهک‌های بالای درآمدی گفت: اگر این طرح اجرایی شود ۷۰۰ میلیارد تومان به بودجه استانداری تهران واریز می‌شود که کمک بسیار خوبی برای توسعه شهرستان‌های محروم است.
کد خبر: ۷۰۵۴۶۴
تاریخ انتشار: ۳۰ دی ۱۳۹۷ - ۱۳:۵۵ 20 January 2019

حذف یارانه دهک‌های بالای درآمدی سبب توسعه استان تهران می‌شود

به گزارش «تابناک تهران»؛ حجت‌الاسلام والمسلمین حسن نوروزی در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در بهارستان، با اشاره به آخرین وضعیت پروژه احداث تصفیه‌خانه رباط‌کریم و پرند اظهار داشت: با تخصیص 65 میلیارد تومان بودجه تصفیه‌خانه رباط‌کریم در زمینی به مساحت 15 هکتار در شهر صالحیه در حال خاکبرداری است و همچنین تصفیه‌خانه شهر پرند با  تخصیص 72 میلیارد تومان و 35 درصد پیشرفت در حال احداث است.

وی سپس با اشاره به روند عملیات اجرایی پروژه بزرگ کمربندی جنوبی شهرستان بهارستان در همجواری اسلامشهر بیان کرد: هزینه عملیات این پروژه 100 میلیارد تومان است که با تخصیص 50 میلیارد آن امید است روند خوبی را شاهد باشیم.

نماینده مردم رباط کریم و بهارستان در مجلس شورای اسلامی با اشاره به محرومیت شهرستان بهارستان افزود: در 2 سال گذشته اعتباری بالغ بر 927 میلیارد تومان به شهرستان بهارستان اختصاص پیدا کرد که این بودجه در پروژه‌های زیرساختی، عمرانی، خدماتی و رفاهی هزینه شده و 49 کیلومتر اصلاح شبکه آب نیز انجام شده است.

نوروزی با اشاره به اخذ مجوز 170 کیلومتر خط انتقال آب منطقه‌ای در استان تهران تصریح کرد: 70 کیلومتر از این مجوز برای شهرستان‌های استان تهران است که شهرستان‌های بهارستان، رباط کریم و پرند نیز از این خط انتقال آب بهره‌مند می‌شوند.

وی همچنین ادامه داد: در جلسه‌ای که اخیراً با رئیس سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی استان تهران داشتیم بر رفع موانع شهرک اداری شهرستان بهارستان تأکید شد که ساختمان فرمانداری بهارستان زیر نظر فرماندار به صورت امانی احداث شود.

نماینده مردم شهرستان‌های رباط کریم و بهارستان در مجلس شورای اسلامی همچنین گفت: مترو پرند باید در اردیبهشت سال 98 به ایستگاه پایانی برسد و به همین منظور 10 میلیارد تومان اعتبار اولیه توسط سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی به آن اختصاص یافت و در فازهای بعدی مبالغ 30 میلیارد تومان و از طرف شهرداری تهران نیز 150 میلیارد تومان به این پروژه کمک می‌شود.

نوروزی در پایان با اشاره به حذف یارانه دهک‌های 7، 8، 9 و 10 خاطرنشان کرد: اگر این طرح اجرایی شود 700 میلیارد تومان به بودجه استانداری تهران واریز می‌‌شود و از این بودجه مبلغ قابل توجهی به شهرستان‌های استان تهران می‌رسد که قطعاً کمک بسیار خوبی برای توسعه شهرستان‌های استان تهران است.

انتهای پیام/ح

 
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار