رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت ایلام:
رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت ایلام از آغاز طرح تشدید پایش بازرسی بازار در استان خبر داد و گفت: اولویت بازرسی در این مقطع زمانی، کالاهای اساسی مردم است.
کد خبر: ۷۰۵۴۰۷
تاریخ انتشار: ۳۰ دی ۱۳۹۷ - ۱۴:۰۰ 20 January 2019

به گزارش تابناک ایلام؛ یارالله نصیری اظهار داشت: طرح تشدید نظارت بر بازار (ویژه نوروز) در 2 بخش کالا و خدمات و به 2 شکل سازمانی و مشترک با دیگر نهادها از اول بهمن ماه آغاز و تا 15 فروردین نیز ادامه دارد.

وی افزود: این سازمان در ایام عید برای کمک به مردم در بخش بازار و جلوگیری از گران‌ فروشی و تخلف با ایجاد پایگاه ‌های ثابت و سیار، نظارت و کنترل خود در بازار بویژه بر روند عرضه کالاهای اساسی و پر تقاضا را تشدید می‌کند.

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت ایلام تاکید کرد: در این ایام و با همکاری مجامع امور صنفی، تخلفات صنوف به صورت محسوس و نامحسوس رصد و در صورت مشاهده هرگونه تخلف در امور صنفی به صورت فوری به تخلفات رسیدگی می ‌شود.

نصیری یادآور شد: با توجه به فعالیت زیاد واحدهای صنفی در ایلام، رصد بیشتر فعالیت این واحدها و برخورد با متخلفان اقتصادی، نیازمند همکاری و اطلاع رسانی مردم نیز است.

وی اضافه کرد: در صورتیکه مردم در جریان خرید کالاهای مورد نیاز خود در این ایام با تخلف واحد صنفی مواجه شدند، علاوه بر شماره تلفن 124 که در تمام شهرستان ها فعال است، می توانند با شماره تماس 33363192 نیز تماس بگیرند تا بطور مستقیم به ستاد خبری وصل شده و گزارش تخلف صورت گرفته را اعلام کنند.

در مجموع نزدیک به 22 هزار واحد صنفی در سطح استان فعالیت می کنند./ح

ایرنا

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار