با برگزاری مجمع انتخاباتی هیئت شطرنج استان ایلام شامگاه شنبه محمد نیکوکار با احراز اکثریت ارا برای یک دوره 4 ساله به عنوان رئیس این هیئت انتخاب شد.
کد خبر: ۷۰۵۲۸۹
تاریخ انتشار: ۳۰ دی ۱۳۹۷ - ۰۸:۵۵ 20 January 2019

به گزارش تابناک ایلام ؛  نشست مجمع انتخاباتی هیئت شطرنج استان ایلام با حضور مهرداد پهلوان‌زاده رئیس فدراسیون شطرنج، مدیرکل ورزش و جوانان استان ایلام و سایر اعضای مجمع در اداره کل تربیت بدنی استان برگزار و محمد نیکوکار با کسب 14رای برای یک دوره 4 ساله به عنوان رئیس هیئت شطرنج استان ایلام انتخاب شد.

رئیس فدراسیون شطرنج در این نشست از تلاش‌های عبدی رئیس دوره گذشته هیئت شطرنج ایلام قدر دانی و یاد اوری کرد: شطرنج ایلام در این سال ها متحول شد و چهره‌های مطرحی را به شطرنج ایران و جهان معرفی کرد .

مهرداد پهلوان‌زاده شناسایی و پرورش استعدادهای ورزشی را از اولویت‌های مهم فدراسیون و هیات های استانی شطرنج عنوان کرد و گفت: استعدادیابی، آینده ورزش قهرمانی و حرفه‌ای کشور را تضمین می‌کند.

وی افزود: با انجام برنامه‌های مدون و زیربنایی می‌شود استعدادهای نهفته در سطح کشور را شناسایی و شکوفا کرد، تا با حضور در میدان‌هامختلف ورزشی در سطح کشوری، بین المللی و جهانی صاحب مدال‌های رنگارنگ شوند.

پهلوان زاده با تاکید بر لزوم ورود این ورزش در حوزه ورزش‌های دانش آموزی، گفت: آموزش و پرورش بخش مهم و اساسی در زمینه استعدادیابی برای ورزش شطرنج است و پشتوانه ما در توسعه این ورزش دانش آموزان هستند./م

ایرنا

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار