فرمانده سپاه امیرالمؤمنین(ع) استان ایلام :
فرمانده سپاه امیرالمؤمنین(ع) استان ایلام گفت: باید در چهل سالگی انقلاب گفتمان‌های انقلاب را در سطح وسیع برای نسل جوان تبیین و تقویت کنیم.
کد خبر: ۷۰۵۲۸۸
تاریخ انتشار: ۳۰ دی ۱۳۹۷ - ۰۸:۴۲ 20 January 2019

به گزارش تابناک ایلام؛ سرهنگ پاسدار جمال شاکرمی در دیدار با اعضای مجمع استادیاران ‌«شجره طیبه صالحین» با اشاره به ایام فاطمیه اظهار داشت: اوج مظلومیت‌های اهل بیت(ع) در فاطمیه خلاصه می‌شود.

فرمانده سپاه استان ایلام نقش شهیدان را نیز مهم برشمرد و ادامه داد: به برکت بصیرت‌ها و خون پاک شهیدان، فاطمیه به منصه ظهور رسید.

شاکرمی تصریح کرد: اهل بیت عصمت و طهارت(ع) به‌عنوان انوار الهی در مقاطع زمانی خاص تجلی و نوری برای بشریت بودند.

وی با بیان ذکر «اللهم صل علی فاطمه(س)» به اهمیت جایگاه بانوان اشاره و آن را برای بانوان مهم ارزیابی کرد.

شاکرمی در ادامه با اشاره به مجمع استادیاران با استاد شجره طیبه صالحین گفت: ما در این راستا از توان راهبردی برخوردار هستیم و باید در حوزه‌های تربیت و اخلاق اسلامی و انقلابی تلاش مضاعف کنیم.

این فرمانده نظامی افزود: در این مسیر ضرورت دارد تا ضمن عمق بخشی به مباحث و موضوعات مرتبط بسترهای لازم نیز فراهم گردد.

فرمانده سپاه امیرالمؤمنین(ع) استان ایلام بیان کرد: باید در چهل سالگی انقلاب گفتمان‌های انقلاب را در سطح وسیع برای نسل جوان تبیین و تقویت کنیم.

وی بر هم راستا کردن توانمندی‌ها برای تربیت نسل جوان و پویا تاکید و اضافه کرد: باید در اجرای برنامه‌های چله انقلاب از ظرفیت جوانان به نحو مطلوب استفاده شود.

شاکرمی عنوان کرد: امروز باید در مسیری گام برداریم که جوانان نقش محوری را در مساجد ایفا کنند.

وی بر ضرورت استفاده از ظرفیت روحانیون اشاره و گفت: این رویکرد در جهت تحقق برنامه‌ها ادامه دارد و همکاری‌ها و ایجاد هم‌افزایی بین سپاه و روحانیت منشا دستاوردهای بسیار خوبی شده است./ح

تسنیم

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار