مدیر درمان تامین اجتماعی استان ایلام:
مدیر درمان تامین اجتماعی ایلام گفت: تعیین سقف مراکز طرف قرارداد مطب پزشکان، درمانگاه ها و مراکز پاراکلینیک چند ماهی است در کشور اجرا شده و استان ایلام جز استان های آخر اجرای این طرح است.
کد خبر: ۷۰۵۱۲۷
تاریخ انتشار: ۲۹ دی ۱۳۹۷ - ۱۷:۱۷ 19 January 2019

به گزارش تابناک ایلام ؛ لاله ماژین در نشست ارتقا سطح سواد سلامت بازنشستگان و مستمری بگیران سالمند استان ایلام اظهار داشت: ارتقا سطح سلامت جسم و روان، بالابردن سطح کیفی سلامت جسمی و فراهم کردن امکان حضور سالمندان در جامعه، ایجاد روحیه، نشاط از اهداف اصلی این سازمان است.

وی با بیان اینکه آموزش در پیشگیری و کاهش بیماری ها مؤثر است افزود متاسفانه مصرف خودسرانه برخی دارو ها، آشنایی با بیماری های مختلف و راه های پیشگیری مهمترین موضوعاتی است که غفلت از آن می تواند سبب بروز مشکلاتی مانند تحمیل بار سنگین هزینه ها بر دوش بیمار و نظام سلامت در جامعه شود.

لاله ماژین یادآور شد: تعیین سقف مراکز طرف قرارداد مطب پزشکان، درمانگاه ها و مراکز پاراکلینیک چند ماهی است در کشور اجرا شده و استان ایلام جز استان های آخر اجرای این طرح است.

وی تاکید کرد: بیمه گران تحت پوشش تامین اجتماعی با کنترل هزینه ها از مراجعات غیر ضروری در مراکز درمانی پرهیز کنند.

وی اظهار داشت: میانگین پرداختی به داروخانه ها تا آخر مرداد پرداخت شده و بخشی از بدهی سال ۹۶ آزمایشگاه ها باقی مانده که تا پایان سال پرداخت خواهد شد.

مدیر درمان تامین اجتماعی استان خاطر نشان کرد: همچنین ۸۰ میلیارد ریال بدهی باقیمانده مراکز پاراکلینیک در سال ۹۶، طی هفته های آینده پرداخت خواهد شد.

به گفته، مدیریت درمان تامین اجتماعی استان، ۳۹۵ مرکز طرف قرارداد سازمان تامین اجتماعی هستند./م

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار