امام جمعه دهلران ؛
امام جمعه دهلران گفت: دولت در خط مقدم مسئولیت است و نباید عده ای با بکار بردن برخی از واژه ها بگویند که دولت مسئول نیست.
کد خبر: ۷۰۴۸۷۹
تاریخ انتشار: ۲۹ دی ۱۳۹۷ - ۰۹:۳۶ 19 January 2019

به گزارش تابناک ایلام ؛ حجت الاسلام سید محسن موسوی امام جمعه دهلران در خطبه های   شهر دهلران با تسلیت فرارسیدن ایام فاطمیه اظهار داشت: رعایت شئونات ایام فاطمیه(س) همچون عدم برگزاری مراسمات عروسی و برگزاری مراسمات روضه در این ایام بسیار مهم است.

وی با اشاره به فرارسیدن چهلمین سال پیروزی انقلاب اسلامی در بهمن ماه سال 57 افزود: لازم است نخبگان، جوانان و کارشناسان کارکردهای انقلاب را در چهلم انقلاب بیان کنند.

امام جمعه دهلران ابراز نمود: در سفر روز گذشته وزیر خارجه به کشور عراق، فرصت خوبی بود که باتوجه به وجود 450 کیلومتر مرز مشترک استان ایلام با کشور عراق، از مسئولان محلی استان وی را همراهی و موضوعاتی مانند اربعین، بازگشایی پایانه مرزی چیلات دهلران را مطرح می کردند.

وی با انتقاد از برخی عزل و نصب های مدیران در شهرستان دهلران عنوان کرد: از استاندار محترم ایلام انتظار دارم که بر عزل های مدیران شخصا ورود و نظارت کنند.

موسوی ادامه داد: دیکته کردن برخی موضوعات سلیقه ای به مدیران جواب نمی دهد و باید به مدیران میدان داد که کار کنند نه اینکه سلیقه های این و آن را اعمال کنند.

وی به قول های بی عمل مدیرکل ورزش و جوانان استان در خصوص تنها استخر شهرستان دهلران اشاره نمود و گفت: متاسفانه مدت هاست که مسئولان شاهد تعطیلی تنها استخر شنای شهرستان دهلران هستند ولی اقدامی صورت نمی گیرد، از شخص استاندار محترم انتظار دارم که ایشان وارد شوند و این انتظار جوانان عزیز را حل کنند.

خطیب جمعه دهلران به صحبت برخی مسئولان انتقاد کرد و ابراز نمود: دولت در خط مقدم مسئولیت است و نباید عده ای با بکار بردن برخی از واژه ها بگویند که دولت مسئول نیست.

وی تصریح نمود: دولت مسئول تنظیم بازار و مسئول اجرایی کشور است که وزارت خانه های مهمی همچون وزارت اقتصاد و کشاورزی و... همه زیر نظر دولت هستند.

امام جمعه دهلران بیان نمود: نظارت بر بازار علی الخصوص قیمت گوشت که سرسام آور شده است را مجدداً متذکر می شویم و امیدواریم مسئولین نظارت های خود را بیشتر کنند.

وی یاد آور شد: از صدا و سیمای مرکز ایلام انتظار داریم به گونه ای مدیریت کنند که در گیرنده های دیجیتالی شهرستان دهلران اختلالی صورت نگیرد./م

نسیم دهلران

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار