امام جمعه اسالم؛
حجت الاسلام محمد جواد باقری امام جمعه اسالم ضمن تسلیت فرا رسیدن ایام شهادت حضرت فاطمه (س) به بیان ویژگی های اخلاقی و ابعاد مختلف زندگی کوتاه اما پر برکت ایشان پرداخت و گفت: وجود بی بدیل حضرت زهرا(س) نه تنها برای زنان جامعه بلکه در راه دفاع از ولایت و ایستادگی بر سر آرمانهای خود برای مردان به خصوص سیاسیون هم الگو و اسوه ای شایسته است.
کد خبر: ۷۰۴۷۰۳
تاریخ انتشار: ۲۸ دی ۱۳۹۷ - ۱۲:۲۵ 18 January 2019

تابناک گیلان: حجت الاسلام محمد جواد باقری امام جمعه اسالم ضمن تسلیت فرا رسیدن ایام شهادت حضرت فاطمه (س) به بیان ویژگی های اخلاقی و ابعاد مختلف زندگی کوتاه اما پر برکت ایشان پرداخت و گفت: وجود بی بدیل حضرت زهرا(س) نه تنها برای زنان جامعه بلکه در راه دفاع از ولایت و ایستادگی بر سر آرمانهای خود برای مردان به خصوص سیاسیون هم الگو و اسوه ای شایسته است.

 

-تلگرام را رفع فیلتر کنید / با فیلتر کردن تلگرام همه به فیلتر شکن روی آوردند

 

وی با اشاره به فرارسیدن ماه بهمن و نزدیک شدن به چهلمین سالروز پیروزی انقلاب اسلامی به دستاوردها مهم انقلاب اسلامی در این چهل سال اشاره کرد و افزود: علیرغم تهدید ها، تحریم ها، فشارها و حتی جنگ های مستقیم و غیر مستقیم سرعت حرکت انقلاب در مسیر توسعه فناوری و تکنولوژی به حدی بوده است که بدون هیچ حمایتی حتی به دانش فضایی هم دست پیدا کرده ایم.

امام جمعه اسالم ضمن اشاره به کارکردهای مثبت فضای مجازی به تبیین فرمایش مقام معظم رهبری« فضای مجازی می تواند ابزاری باشد برای زدن توی دهان دشمنان» پرداخت و تصریح کرد: فیلترینگ و محدود کردن فضای مجازی موجب خروج دسته جمعی بسیاری از نیروهای ارزشی و انقلابی از پیام رسانی همچون تلگرام و حضور افسار گسیخته دشمنان در آن میدان شد. فیلتر کردن تلگرام جوانان آتش به اختیار در جنگ نرم را خلع سلاح کرد. تلگرام را رفع فیلتر کنید تا جوانان انقلابی با همین تلگرام به دهان دشمن بزنند.

باقری تصریح کرد:فیلترینگ یعنی بالابردن دستها به نشانه تسلیم و پاک کردن صورت مسأله، که یقینا راه حل مشکل نیست. کشوری که می تواند موشک های دوربرد و ماهواره بسازد یقینا می تواند فضای مجازی را کنترل کند. در حالی مردم را از استفاده برخی امکانات فضای مجازی محروم می کنند، که وزرای دولت و وکلای مجلس و برخی مسئولین ارشد نظام خودشان توئیت می کنند و فیلترها را دور می زنند. به جای فیلتر کردن باید فرهنگ صحیح استفاده از فضای مجازی را نهادینه کنیم.

وی گفت: دولت و متولیان امر فضای مجازی دستشان را از دکمه فیلترینگ بردارند. با فیلتر کردن تلگرام برای دسترسی به این پیام رسان همه به فیلتر شکن روی آوردند و نه تنها از تلگرام دست نکشیدند بلکه دریچه ای نامحدود به فضای مجازی به رویشان باز شد که که مفاسد بیشتری در پس آن قرار دارد و سلامت اخلاقی جوانان و جامعه را به شدت تهدید می کند. به قول معروف آمدند ابرویش را درست کنند زدند چشمش را کور کردند.

باقری ضعف پیام رسان های داخلی را هم از عوامل دیگر اقبال مردم به فیلترشکن و دور زدن فیلترها دانست و گفت: وقتی نتوانسته ایم جایگزین و رقیبی همپای تلگرام ایجاد کنیم نباید آن را فیلتر می کردیم، با این کار اعتماد مردم از رسانه های داخلی سلب و متوجه رسانه های خارجی شد. پس از گذشت یکسال از فیلترینگ تلگرام، آمارها حکایت از عدم اقبال مردم به پیام رسان های داخلی و هجوم به سمت فیلترشکن یا نرم افزارهای مشابه تلگرام دارد.

منبع: تابناک
برچسب ها: امام جمعه اسالم
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۳
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۹:۴۸ - ۱۳۹۷/۱۰/۳۰
اینها گوش شنوا ندارند .می بینند بیکاری است عدهد وای را اینجوری سرکارگذاشتند تا صدایشان در نیاید...جیب مردم را زبزنند .اینهادراینمورد کیف میکمنند که مردم هرچه فقیرتر بشوند اینها راحتر هستند
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۱:۳۸ - ۱۳۹۷/۱۰/۳۰
مسئولین لطفا تلگرام را رفع فیلتر کنید خدا می داند فیلتر شکن ها خیلی خطرناک ترند همه چیز در دسترس سایت ها غیر اخلاقی هر چه فکرش هم نمتوانید بکنید دردسترس قرار مگیرید
عزیز نیک بین
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۳:۴۹ - ۱۳۹۷/۱۰/۳۰
سلام بعرض خسته نباشید از پروفسور بزرگوار ببخشید من یک مدتیه تشنج دارم و پیش دکترم هم رفتم گفتن جلدی سرت یعنی پیشوند یک تومور خوش خیم هستش میشه راهنمای کنید
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار