رئیس پلیس راه استان ایلام؛
رئیس پلیس راه استان ایلام با اشاره به برخی گزارش ها مبنی بر ریزش کوه در محور ایلام حمیل گفت: همزمان با بارش اولین برف زمستانی در استان تمامی محورهای ارتباطی باز است و تردد در آنها در جریان است.
کد خبر: ۷۰۴۵۲۴
تاریخ انتشار: ۲۷ دی ۱۳۹۷ - ۱۱:۲۴ 17 January 2019

به گزارش تابناک ایلام؛ سرهنگ رضا همتی زاده با بیان اینکه ضروری است رانندگان تجهیزات زمستانی از قبیل زنجیر چرخ را به همراه داشته باشند، افزود: توصیه می شود حتی الامکان شهروندان از ترددهای غیر ضرور در گردنه های برفگیر استان (قلندر، قلاجه و محور ایلام به دره شهر ) پرهیز کنند.

وی با بیان اینکه در بیشتر محورهای مواصلاتی استان شاهد پدیده مه گرفتگی نیز هستیم، ادامه داد: به رانندگان و مسافران توصیه می شود برای ایمنی تردد در شرایط جوی حال حاضر ، حفظ فاصله طولی خودروها ، توجه کامل به جلو ، پرهیز از سبقت و سرعت غیر مجاز، استفاده از چراغ نور پائین و علائم راهنمایی و رانندگی را رعایت کنند.

رئیس پلیس راه ایلام همچنین از اجرای طرح استقرار پلیس راه در محورهای مرتفع و برف گیر استان خبر داد و گفت: این طرح از روز گذشته آغاز و تا پایان سالجاری ادامه دارد.

سرهنگ همتی زاده با بیان اینکه اجرای این طرح امکان اقدام و به موقع پیشگیری از سوانح رانندگی و کاهش تلفات جانی و مالی را در مسیرهای استان ایلام فراهم می کند یادآورشد: رسیدگی به حادثه دیدگان سوانح جاده ای، انتقال و ذخیره شن و نمک در محورهای حادثه‌خیز و برف‌گیر و کمک به در راه‌ماندگان از اهداف گشت پلیس راه در استان ایلام است.

بارش اولین برف زمستانی در استان ایلام از صبح امروز آغاز شده و بگفته کارشناسان اداره کل هواشناسی استان از اواخر وقت امروز تضعیف می شود./ع

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار