استاندار ایلام؛
استاندار ایلام گفت:در حوزه مبارزه مواد مخدر روحیه نشاط ، اعتماد و همدلی نیاز است تا مردم احساس نکنند که در این حوزه کم کاری می شود.
کد خبر: ۷۰۳۰۰۶
تاریخ انتشار: ۲۳ دی ۱۳۹۷ - ۱۸:۵۸ 13 January 2019

به گزارش تابناک ایلام ؛ قاسم سلیمانی دشتکی در نشست شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر اظهار داشت: استفاده از ظرفیت سمن ها در امر پیشگیری از مواد مخدر بسیار حائز اهمیت است که باید مورد توجه قرار گیرد.

وی ادامه داد: در حوزه مبارزه مواد مخدر روحیه نشاط ، اعتماد و همدلی نیاز است تا مردم احساس نکنند که در این حوزه کم کاری می شود.

استاندار ایلام افزود: مردم به خدمتگذاران خود بسیار اهمیت می دهند که نمونه آن حضور باشکوه در آیین تشییع پیکر سردار مخلص سپاه سرهنگ عبدالصاحب طهماسبی بود که به چه صورت حضور یافته و تشییع باشکوهی برای ایشان برگزار شد.

سلیمانی دشتکی گفت: اگر به دنبال حفظ خون و راه شهدا هستیم باید ایستادگی و تحمل داشته باشیم، با استقامت بسیاری از مشکلات حل می شود.

وی اضافه کرد: در مرکز استان و شهر بسیاری از معضلات و مشکلات اجتماعی نیز وجود دارد که حتی ممکن است در حد حاشیه نشینی هم باشد که این امر نیاز به حضور مدیران در میان مردم برای پیگیری مشکلات آنان است.

سلیمانی دشتکی به برگزاری یادواره های شهدای مواد مخدر در هر شهرستان تاکید کرد و گفت: باید یک یادواره به صورت متمرکز در استان برگزار شود و فعالیت های این حوزه را به مردم اطلاع رسانی کنیم.

وی در خصوص کمک هایی که به سمن ها می شود، گفت: علاوه بر حمایت از این سازمان های مردم نهاد باید نظارت لازم در این حوزه صورت گیرد.

استاندار ایلام تاکید داشت: باید در انجام مأموریت هایی که به سمن ها و سازمان های مردم نهاد ارائه می شود نظارت دقیق و مستمر صورت گیرد که این اقدامات به نحو احسن صورت گیرد و بازخورد عینی آن را نیز بررسی کنیم.

سلیمانی دشتکی اظهار داشت: مهم ترین تلاش بنده این بود که هم افزایی ارتقا و فعالیت های مشارکتی و با همکاری همه جانبه افزایش یابد و با جذب بودجه ، تلاش کردیم با تقسیم کار بین دستگاه ها کارها را به سرانجام برسانیم.

در ادامه این نشست معاون سیاسی و امنیتی استاندار ایلام نیز به ارایه گزارشی در خصوص اقدامات و برنامه های سمن ها در سال گذشته در راستای پیشگیری از آسیب ها و مبارزه با مواد مخدر پرداخت./م

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار