در 40 سالگی انقلاب ؛
مدیرکل بهزیستی ایلام گفت: همزمان با چهلمین فجر انقلاب اسلامی 103 خانوار مددجوی زیر پوشش این نهاد در مناطق مختلف این استان صاحبخانه خواهند شد.
کد خبر: ۷۰۲۲۷۳
تاریخ انتشار: ۲۲ دی ۱۳۹۷ - ۱۰:۴۸ 12 January 2019

 به گزارش تابناک ایلام؛زهرا همتی افزود: برای ساخت این واحدها بین 60 تا 80 میلیون ریال کمک بلاعوض به مددجویان پرداخت شده است.

وی همچنین از افتتاح مرکز اورژانس اجتماعی بهزیستی بدره همزمان با دهه فجر امسال خبر داد و گفت: این مرکز به عنوان نهمین فوریت های اجتماعی بهزیستی استان همزمان با چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی افتتاح و فعالیت خود را آغاز خواهد کرد.

مدیرکل بهزیستی ایلام افتتاح مرکز مشاوره روان پویا را از دیگر برنامه های دهه فجر امسال عنوان کرد که در شهر ایلام فعالیت خود را با هدف ارائه خدمات مشاوره ای آغاز می کند.

همتی اظهار کرد: علاوه بر این همزمان با دهه فجر امسال سامانه طلاق برای نخستین بار در مرکز استان افتتاح می شود که در قالب آن زوج های متقاضی پرونده طلاق خود را در این سامانه ثبت کرده و خدمات تخصصی مشاوره و ... را دریافت خواهند کرد.

وی افتتاح مرکز ویزیت در منزل سالمندان، موسسه خیریه و طرح های اشتغال در آبدانان و دره شهر، افتتاح مرکز سلامت روان در سیروان و راه اندازی کارگاه اشتغالزایی در چرداول را از دیگر برنامه های این اداره کل در دهه فجر امسال برشمرد.

به گفته مدیر کل بهزیستی ایلام، همچنین در طول دهه فجر انقلاب اسلامی امسال خدمات مرکز کلینیک جامع توانبخشی و مرکز مشاوره در شهر ایلام بصورت رایگان برای عموم ارایه خواهد شد. /ع

 

 

ایرنا

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار