نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه ایلام گفت: استان ایلام دارای ناگفته های بسیاری از دوران دفاع مقدس است که باید در سطح ملی بیان شوند.
کد خبر: ۷۰۱۸۶۹
تاریخ انتشار: ۲۰ دی ۱۳۹۷ - ۱۷:۳۲ 10 January 2019

به گزارش تابناک ایلام ؛ حجت الاسلام و المسلمین الله نور کریمی تبار در نشست شورای اداری استان با حضور استانداران سابق ایلام اظهار داشت: ایلام دارای خاطرات زیادی از پیروزی انقلاب اسلامی و هشت سال جنگ تحمیلی است که رشادت های مردم این استان به خصوص در جنگ هشت ساله باید در سطح ملی بازگو شود چراکه ناگفته های زیادی در این استان وجود دارد.

وی با گرامیداشت عملیات فتح میمک افزود: عشایر این استان در هشت سال جنگ تحمیل برای مقابله با دشمن بعثی مسلح شدند و به خوبی دشمن را از مرزها بیرون راندند.

امام جمعه ایلام دعوت از استانداران سابق را برای توسعه استان بسیار حائز اهمیت خواند و گفت: حضور استانداران سابق نشان می دهد یک مسئولیت فرصت است و از آن فقط عملکردهای ماندگار باقی می ماند که در دنیا و هم آخرت انسان تاثیر دارد.

کریمی تبار تصریح کرد: دشمن امروز با روش های مختلف درصدد ایجاد جنگ روانی در کشور بوده و نیاز است مسئولان با همکاری مردم در راستای حل مشکلات اقتصادی گام بردارند و قطعا مثل گذشته بر دشمن پیروز می شویم./م

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار