رئیس پژوهش و فناوری شرکت پالایش گاز ایلام:
رئیس پژوهش و فناوری شرکت پالایش گاز ایلام گفت: تاکنون 130 پایان نامه دانشجویی در حوزه تحصیلات تکمیلی با حمایت این مجموعه منتشرشده است.
کد خبر: ۷۰۱۳۴۵
تاریخ انتشار: ۱۹ دی ۱۳۹۷ - ۱۲:۰۰ 09 January 2019

به گزارش تابناک ایلام؛ احسان نوراللهی از حمایت 80 مورد مقاله علمی کارکنان این شرکت برای چاپ در مجلات معتبر و همایش های داخلی و خارجی خبر داد و گفت: شرکت پالایش گاز ایلام از مقالات علمی کارکنان در زمینه های مختلف که برای شرکت سود داشته باشد حمایت می کند.

وی افزود: 6 کمیته علمی و تخصصی در حوزه پژوهش و فناوری فعالیت دارند و بیش از 70 نفر از مهندسان و متخصصان این شرکت و همچنین اساتید دانشگاه ها در این کمیته فعالیت می کنند.

وی اظهار داشت: ارتباط با مراکز مجامع علمی و انعقاد تفاهم نامه همکاری علمی، آموزشی و پژوهشی با دانشگاه ها و مراکز پژوهشی به منظور تبادل تجربه و استفاده از تکنولوژی روز و بروزرسانی علمی در زمینه های مختلف از اقدامات انجام شده در این حوزه است.

نوراللهی یادآور شد: تاکنون بیش از 130 مورد پایان نامه تحصیلات تکمیلی در حوزه های مختلف فنی و مهندسی، محیط زیست و منابع انسانی توسط پالایشگاه گاز ایلام حمایت شده است.

وی گفت: بهره گیری از توانمندی نخبگان، اساتید و مهندسان این شرکت در قالب برگزاری 61 مورد جلسات سخنرانی علمی و علاوه بر این از هفت مورد تالیف کتب علمی نیز حمایت شده است./م

 

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار