جانشین انتظامی استان ایلام:
جانشین انتظامی استان ایلام گفت: باند سارقان خودرو در شهرستان آبدانان از توابع استان ایلام متلاشی شده است.
کد خبر: ۷۰۰۸۲۹
تاریخ انتشار: ۱۸ دی ۱۳۹۷ - ۱۰:۰۴ 08 January 2019

به گزارش تابناک ایلام؛ سرهنگ حسن کاظمی گفت: پس از پی بردن به اینکه شخصی در یک گاراژ با همکاری اشخاصی معلوم، اقدام به اوراق خودروی های مسروقه می کنند بلافاصله موضوع دردستور کارپلیس آگاهی شهرستان آبدانان قرارگرفت.

وی افزود: تیمی از عوامل پلیس آگاهی شهرستان آبدانان  برای بررسی دقیق تر به محل مورد نظر مراجعه که مشاهده می کنند دو نفر درحال اوراق خودرو هستند.

 جانشین انتظامی استان ایلام یادآور شد: مأموران برای بررسی صحت خبر، شماره انتظامی خودروها را از مرکز پلیس استعلام می کنند که در پاسخ استعلام، مشخص می شود، خودروهای سواری همه مسروقه هستند و از استان های همجواربه سرقت رفته اند.

وی ادامه داد: ماموران پلیس آگاهی  شهرستان آبدانان باهماهنگی مقام قضایی از مخفیگاهای متهمان، علاوه بر کشف ۱۰ دستگاه خودرو، قطعات خودرویی زیادی کشف کردند.

سرهنگ کاظمی تصریح کرد: متهمان در تحقیقات اولیه به سرقت و اوراق خودروها اعتراف که جهت سیر مراحل قانونی،با تشکیل پرونده به مراجع قضایی معرفی شدند.

جانشین انتظامی استان ایلام  در پایان از مردم خواست، از پارک کردن خودرو در مکان های تاریک و کوچه های خلوت خودداری کنند و حتی الامکان وسیله نقلیه خود را در پارکینگ های موجود در سطح شهر ها پارک  و اصول امنیتی ماننداستفاده از قفل فرمان ، دزدگیر ، و قفل پدال را جهت به حداقل رسیدن امکان سرقت خودرو رعایت کنند./ح

 

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار