شهردار ایلام خبر داد؛
شهردار ایلام گفت: 90 درصد درآمدهای این مجموعه از محل منابع داخلی تامین می شود که کفاف هزینه های موجود را نمی کند.
کد خبر: ۷۰۰۶۱۲
تاریخ انتشار: ۱۷ دی ۱۳۹۷ - ۱۸:۴۶ 07 January 2019

به گزارش تابناک ایلام ؛ طالب صادقیان اظهار داشت: شهرداری طی ماه های اخیر طرح های شاخص و بزرگی همچون تبدیل خیابان آیت الله طالقانی به پیاده رو، زیرگذر خیابان آیت الله حیدری، ایجاد پارک های محله ای متعدد در سطح شهر، تغییر برخی اِلمان های شهری را آغاز کرده که تنها بخشی از اقدامات شهرداری ایلام در نقاط مختلف شهر است.

وی افزود: طرح های شهرداری در حوزه عمران شهری 353 درصد پیشرفت اجرایی و عملیاتی دارند که در مقایسه با سال گذشته 3،5 برابر شده است.

شهردار ایلام مهندسی مدیریت اجرایی منابع ، زمان بندی اجرا و اتمام به موقع پروژه ها را از فاکتورهای موفقیت شهرداری در انجام طرح ها بیان کرد و افزود: همچنین شهرداری برخی از کدهای درآمدی شهرداری فعال شده است.

صادقیان یادآور شد: درآمد شهرداری از محل کدهای درآمدی راکد یا نیمه فعال در سال جاری 58 درصد است که نسبت به مدت مشابه سال گذشته تغییر چندانی نداشته است.

وی با بیان اینکه کل بودجه شهرداری در سال جاری 350 میلیارد ریال بوده است، گفت: 90 درصد از بودجه شهرداری ایلام از محل منابع داخلی تامین می شود.

شهردار ایلام تاکید کرد: شهرداری به سمت درآمدزایی از محل اجرای پروژه های خود می رود و در مطالعات و طراحی پروژه ها پیوست های اقتصادی لحاظ می شود.

به گفته صادقیان همچنین کاهش هزینه در اجرای طرح های شهرداری و حرکت به سمت خودکفایی و درآمدزایی با همکاری بخش خصوصی از دیگر سیاست های شهرداری ایلام است./م

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار