یکی از این تورها با نامی کردی در استان ایلام، به اسم تور دارای مجوز گردشگری دختران و پسران متأهل و مجرد را به اماکن تفریحی سفر کرده و تفریحات ناسالم و اختلاط را رواج می‌دهند.
کد خبر: ۷۰۰۴۱۷
تاریخ انتشار: ۱۷ دی ۱۳۹۷ - ۱۰:۳۶ 07 January 2019

به گزارش تابناک ایلام، تبلیغات گسترده‌ای این روزها فضای مجازی را پُر کرده است و همراه با تصاویری است که جوانان را به سمت خودشان جذب می کند؛ تبلیغاتی همچون تورهای گردشگری مختلط که هیچگونه نظارتی بر آنان نیست. تبلیغات این تورهای گردشگری غیر مجاز  اغلب در شبکه‌های اجتماعی همراه با ارائه شماره تماس و آدرس دفاتری است که مبادرت به تدارک و سازماندهی این اردوهای غیر مجاز می کنند. به نظر می‌رسد که عده‌ای از این طریق درصدد هستند تا برای رسیدن به مقاصد اقتصادی و غیر اقتصادی خود، فرهنگ ولنگاری و بی بندوباری را در میان جوانان گسترش داده و با قبح شکنی روابط خارج از عرف و شرع را عادی سازی کنند.

اخیرا در فضای استان ایلام نیز چنین تورهایی دیده شده است، یکی از این تورها با نامی کردی در استان ایلام، به اسم تور دارای مجوز گردشگری دختران و پسران متأهل و مجرد را به اماکن تفریحی سفر کرده و تفریحات ناسالم و اختلاط را رواج میدهند.

این گونه گروه‌ها هنجارهای جامعه را به سمت پرتگاه خواهند برد و تمامی روابط سالم را مورد تهدید قرار می‌دهند.

در خصوص صحت و سقم وجود مجوز این گروه، عبدالمالک شنبه زاده رئیس میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی استان گفت: این گروه هیچگونه مجوزی نزد میراث فرهنگی ندارد و مسوول آن نیز به پلیس فتا معرفی شده است تا در قبال اقداماتش پاسخگو باشد.

وی افزود: میراث فرهنگی نه این گروه و نه اقدامات آنرا تایید نمی‌کند و این گروه غیر مجاز گردشگری هیچگونه مجوزی در میراث فرهنگی ندارد.

حال باید دید ارگان‌های مربوطه با چنین گروه‌های مروج بی اخلاقی چگونه برخورد می‌کند.

 /ح

فارس

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار