استاندار ایلام ؛
استاندار ایلام گفت: بیشترین منابع ارزی را در استان جذب کرده ایم و با فاصله در کشور رتبه اول را داریم، ولی به علت عدم ارائه گزارش‌های مرتبط رتبه واقعی ما در کشور مشخص نشده است.
کد خبر: ۷۰۰۴۱۵
تاریخ انتشار: ۱۷ دی ۱۳۹۷ - ۱۰:۲۶ 07 January 2019

به گزارش تابناک ایلام ؛  قاسم سلیمانی دشتکی عصر یکشنبه در جلسه ستاد تسهیل استان اظهار داشت: بیشترین منابع ارزی را در استان جذب کرده ایم و با فاصله در کشور رتبه اول را داریم ولی به علت عدم ارائه گزارش های مرتبط رتبه واقعی ما در کشور مشخص نشده است.

وی هدف از اطلاع رسانی به موقع امور پیش روی دستگاه های اجرایی را گزارش به مردم عنوان کرد و افزود: همچنین فعالیت هایی که دستگاه ها انجام می دهند نباید نادیده گرفته شود تا مردم را امیدوار به رفع مشکلات کنیم.

استاندار ایلام ادامه داد: مدیران در میان مردم حضور و گزارش فعالیت های خود را به مردم ارائه دهند چرا که باعث می شود برخی عنوان کنند که جلسات متعدد هیچ دستاوردی ندارد در حالی که بسیاری از واحدهای صنعتی در جلسات مختلف تعیین تکلیف و فعال شده اند و اشتغال بسیاری در استان حفظ شده است.

سلیمانی دشتکی تاکید کرد: برخی آمارهایی که از طریق وزارتخانه ها و مراجع دیگر اعلام می شود به دلیل عدم گزارش مدیران از دستاوردها و فعالیت های خود با اقدامات استان همخوانی ندارد و حق استان در این خصوص تضییع می شود.

استاندار ایلام در ادامه تأکید کرد: مدیران تحولات ملی و استانی را در بخش های خود رصد کنند و فقط متکی به بخشنامه ها و آیین نامه های استانی نباشند و خود را به بودجه های استانی محدود نکنند.

ایجاد 892 شغل در پی تصمیمات ستاد تسهیل

رئیس سازکان صمعت، معدن و تجارت ایلام در این جلسه اظهار داشت: بیش از 235 پرونده در جلسات ستاد تسهیل استان بررسی شده که حاصل آن 373 مصوبه بوده است.

یارالله نصیری عنوان کرد: بیش از 77 درصد مصوبات اجرایی شده که حاصل آن تثبیت و ایجاد 892 شغل بوده است.
وی عنوان کرد: 22 واحد تولیدی استان در پی مصوبات ستاد تسهیل فعال شده و بیش از 38 واحد تولیدی استان افزایش ظرفیت تولید داشته اند.

وی تصریح کرد: بیشترین مشکلات واحدهای تولیدی استان که در جلسات ستاد تسهیل مطرح می شود بحث تعیین تکلیف بدهی های معوق واحدهای تولیدی است.

در این جلسه مشکلات چهار واحد تولیدی بررسی شد./م

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار