استاندار ایلام خبر داد:
استاندار ایلام از ایجاد اشتغال برای ۸۹۲ نفر طی سال جاری در پی مصوبات ستاد تسهیل در ایلام خبر داد.
کد خبر: ۷۰۰۳۷۴
تاریخ انتشار: ۱۷ دی ۱۳۹۷ - ۰۹:۲۱ 07 January 2019

به گزارش تابناک ایلام؛ قاسم سلیمانی دشتکی در جلسه ستاد تسهیل استان اظهار داشت: کارهای خوبی در استان از جمله در همین جلسات ستاد تسهیل و رفع موانع تولید در استان انجام شده که باید به مردم ارائه شود.

وی از ایجاد و تثبیت ۸۹۲ شغل در پی مصوبات ستاد تسهیل در استان خبر داد و گفت: این آمار بسیار خوبی در استان است که حتما باید اطلاع رسانی شود.

سلیمانی دشتکی هدف از اطلاع رسانی به موقع امورات پیش روی دستگاه های اجرایی را گزارش به مردم عنوان کرد وگفت: از طرفی ما می خواهیم فعالیت هایی که دوستان و دستگاهها انجام می دهند نادیده گرفته نشود و از جهت دیگر مردم را امیدوار به رفع مشکلات کنند.

 استاندار ایلام از دبیر جلسات مختلف از جمله ستاد تسهیل، ستاد اقتصاد مقاومتی، شورای اشتغال و دیگر کمیسیون ها خواست نسبت به ارائه عملکرد این جلسات و مصوبات و اقدامات صورت گرفته گزارشات لازم را به مردم و وزارتخانه ها ارائه دهند.

وی افزود: مدیران در میان مردم حضور یابند و گزارش فعالیت های خود را به مردم ارائه دهند چرا که باعث می شود برخی عنوان کنند که جلسات متعدد هیچ دستاوردی ندارد در حالی که بسیاری از واحدهای صنعتی در جلسات مختلف تعیین تکلیف و فعال شده اند و اشتغال بسیاری در استان حفظ شده است./ح

مهر

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار