مدیرکل راه و شهرسازی ایلام خبر داد؛
مدیرکل راه و شهرسازی ایلام از رفع تصرف 39 هزار متر مربع از اراضی دولتی استان طی 9 ماه گذشته، توسط یگان حفاظت از اراضی این اداره کل خبر داد.
کد خبر: ۷۰۰۳۵۴
تاریخ انتشار: ۱۷ دی ۱۳۹۷ - ۰۹:۰۴ 07 January 2019

به گزارش تابناک ایلام ؛  علی اصغر کاظمی  در جلسه حفاظت از اراضی ملی و دولتی با اشاره به برنامه ریزی ها و راهکارهای مقابله با تصرف اراضی ملی گفت: یگان حفاظت از اراضی اداره کل راه و شهرسازی استان با همکاری دستگاه قضا و نیروی انتظامی از ابتدای سال جاری تا اول دیماه موفق شده است 39 هزار و 28 مترمربع از اراضی ملی را از تصرف افراد سودجو خارج کند.

وی تاکید کرد: از ابتدای امسال تاکنون این اداره کل 70 پرونده حقوقی در این زمینه تشکیل داده که با سه مورد حکم قطعی قضایی 367 متر مربع از اراضی دولتی از تصرف اشخاص سود جو خارج کرده است.

مدیرکل راه و شهرسازی استان ایلام افزود: همچنین طی سه ماه اخیر این دستگاه اجرایی اقدام به اخذ اسناد مالکیت دولت در اراضی واقع در حریم و محدوده شهرهای تابعه استان کرده که تاکنون 226 هکتار از اراضی واقع در حریم شهرها و 90 هکتار نیز از اراضی واقع در محدوده شهرهای استان سنددار شده اند.

وی همچنین از اقدامات پیشگیرانه این اداره کل در جهت جلوگیری از تصرف اراضی به نکاتی از جمله آگاه سازی عمومی از طریق رسانه های مختلف، حفر کانال و نصب جداکننده بتونی در محل اراضی دولتی، تعامل و همکاری با دستگاه قضا و ثبت اسناد و نیروی انتظامی و ... اشاره کرد./م

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار