فرماندار آبدانان گفت: همزمان با ایام الله دهه فجر انقلاب اسلامی 35 پروژه زیربنایی در این شهرستان به بهره برداری خواهد رسید. [35 پروژه زیربنایی آبدانان در ایام فجر بهره برداری می شود]
کد خبر: ۷۰۰۱۱۱
تاریخ انتشار: ۱۶ دی ۱۳۹۷ - ۱۷:۱۳ 06 January 2019

به گزارش تابناک ایلام ؛ سیروس مرادحاصلی اظهار داشت: به اقرار همه جهایان، نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران در محاسبات بین المللی به یک نظام قدرتمند جهانی تبدیل شده است و علی رغم کارشکنی های مکرر ، دسیسه های متعدد و تحریم های سنگین و خارج از عرف جهان سلطه، اما با توکل بر خدای سبحان، حمایت مردم و هدایت رهبر معظم انقلاب، جمهوری اسلامی ایران امروز در چهلمین سالگرد پیروزی، اوج قدرت و ثبات در فرآیند فعل و انفعالات عالم به ایفای نقش موثر خود مشغول است.

وی با اشاره به مشکلات اقتصادی موجود افزود: حضور آحاد جامعه در میادین مختلف و تلاش ها و برنامه های اقتصادی و راهکارهای مفید سیاسی و استراتژیک دولت تدبیر و امید، افق آینده نظام در منطقه و جهان را روشن کرده است.

فرماندار آبدانان چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی را نشانه عظمت و پایداری ملت سلحشور ایران و عجز و ناتوانی و شکست برنامه های استکبار جهانی و ایادی آن در منطقه توصیف کرد و یادآور شد: متولیان امر، نهادهای فرهنگی، دستگاه های اجرایی و تشکل های مردمی باید با استفاده از تمام ظرفیت های موجود و بهره گیری از توانمندی های اجتماعی، خدمات و برکات نظام را در اختیار افکار عمومی قرار دهند تا زمینه امیدواری جامعه به آینده خود مهیا شود.

فرماندار آبدانان از افتتاح 35 طرح عمرانی و اقتصادی در این شهرستان همزمان با دهه مبارک فجر خبر داد و اضافه کرد: 160 میلیارد ریال برای اجرای این پروژه ها سرمایه گذاری شده است./م

ایرنا

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار