مدیر عامل شرکت گاز استان ایلام؛
مدیر عامل شرکت گاز استان ایلام گفت: طرح های گازرسانی به هفت روستای بخش هلیلان از توابع شهرستان چرداول آماده بهره برداری است.
کد خبر: ۶۹۹۹۱۲
تاریخ انتشار: ۱۶ دی ۱۳۹۷ - ۱۰:۴۴ 06 January 2019

به گزارش تابناک ایلام ؛ عباس شمس اللهی اظهار داشت: با تاکیدات مدیریت ارشد استان مبنی بر تسریع در روند گاز رسانی به روستاهای بخش هلیلان، طرح گازدار کردن روستاهای، کز آباد، شیراوند، شهرک امام(ره)، چشمه ماهی، کهره، سامان و خرده چشمه در شهرستان چرداول پایان یافت.

وی همچنین از تکمیل عملیات گاز رسانی به شهر توحید از توابع این شهرستان خبر داد و افزود: عملیات گاز رسانی به این شهر نیز آماده افتتاح است.

مدیرعامل شرکت گاز استان ایلام تاکید کرد: با تکمیل گاز رسانی به شهر و روستاهای ذکر شده در شهرستان چرداول نزدیک به 2 هزار و 200 خانوار از نعمت گاز طبیعی بهره مند خواهند شد.

وی اعتبار پروژه های فوق را 230 میلیارد ریال بیان کرد و یادآور شد: با بهره برداری از این طرح ها ضریب نفوذ برخورداری از گاز طبیعی در این بخش(روستایی) به 83 درصد خواهد رسید.

شمس اللهی با اشاره به وضعیت کلی گاز رسانی در نقاط روستایی ایلام تصریح کرد: تاکنون 23 شهر استان از نعمت گاز برخوردار شده اند و تنها 2 شهر میمه و زرین آباد در شهرستان دهلران گازدار نیستند.

وی اضافه کرد: این شرکت تلاش می کند تا در راستای وظایف ذاتی خود تا ایام هفته دولت سال آینده این 2 شهر را نیز به شبکه گاز رسانی متصل کند.

شمس اللهی با اشاره به وضعیت گاز رسانی در نقاط روستایی استان نیز گفت: تاکنون از 601 روستای استان 241 روستا از نعمت گاز برخوردار شده اند.

وی تعداد خانوارهای روستایی بهره مند از نعمت گاز را 32 هزار و 367 خانوار اعلام کرد و یادآور شد: در حال حاضر عملیات گاز رسانی با 235 کیلومتر شبکه توزیع و خط تغذیه در مناطق روستایی استان در دست اقدام است که تا پایان سال جاری یا نیمه اول سال آینده تکمیل و به شبکه گاز سراسری متصل خواهند شد. /م

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار