رئیس اداره مشارکت های مردمی، اشتغال و موسسه های خیریه بهزیستی ایلام:
شهبازی از واگذاری 211 واحد مسکونی به مددجویان زیر پوشش طی 9 ماهه امسال خبر داد و گفت: از این شمار 48 واحد در مناطق شهری و 163 واحد نیز در مناطق روستایی احداث شده است.
کد خبر: ۶۹۹۴۴۱
تاریخ انتشار: ۱۵ دی ۱۳۹۷ - ۰۹:۳۳ 05 January 2019

به گزارش تابناک ایلام؛ نسرین شهبازی افزود: خانواده های دارای 2 عضو معلول به بالا در صورت داشتن زمین از کمک بلاعوض مسکن این اداره کل برای ساخت برخوردار خواهند شد.

وی مبلغ کمک بلاعوض پرداختی بهزیستی به خانواده های 2 معلولی ساکن در مناطق شهری استان را 250 میلیون ریال و خانواده های 2 معلولی ساکن در مناطق روستایی استان را 180 میلیون ریال عنوان کرد.

رئیس اداره مشارکت های مردمی، اشتغال و موسسه های خیریه بهزیستی ایلام ادامه داد: این مبلغ بصورت کمک بلاعوض به تمامی خانواده های 2 معلولی استان که فاقد مسکن بوده و دارای زمین مسکونی باشند در قالب کمک هزینه ساخت مسکن پرداخت خواهد شد.

به گفته شهبازی، طی 9 ماهه امسال تاکنون کمک هزینه ساخت مسکن به 16 خانواده 2 معلولی ساکن در مناطق شهری و پنج خانواده 2 معلولی ساکن در مناطق روستایی استان پرداخت شده است.

واگذاری 211 واحد مسکونی به مددجویان بهزیستی ایلام

شهبازی همچنین از واگذاری 211 واحد مسکونی به مددجویان زیر پوشش طی 9 ماهه امسال خبر داد و گفت: از این شمار 48 واحد در مناطق شهری و 163 واحد نیز در مناطق روستایی احداث شده است.

وی اظهار کرد: برای ساخت این واحدها در مجموع 16 میلیارد ریال اعتبار هزینه در قالب کمک بلاعوض با سرانه بین 60 تا 80 میلیون ریال به مددجویان پرداخت شده است.

وی یادآور شد: کلیه انشعاب آب، برق، گاز این واحدها برای عموم مددجویان ساکن در مناطق شهری و روستایی استان بصورت رایگان خواهد بود.

20 هزار نفر در استان ایلام از خدمات بهزیستی برخوردارند.

اداره کل بهزیستی ایلام از 653 خانواده بالای 2 معلول حمایت می کند./ح

ایرنا

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار