رئیس دانشگاه علوم پزشکی استان:
رئیس دانشگاه علوم پزشکی استان ایلام گفت: از ابتدای امسال تاکنون ۵ مرکز فاقد مجوزهای قانونی به همت کارشناسان کمیسیون ماده۱۱ تعزیرات حکومتی دانشگاه علوم پزشکی ایلام شناسایی و تعطیل شده است.
کد خبر: ۶۹۸۵۲۳
تاریخ انتشار: ۱۲ دی ۱۳۹۷ - ۱۶:۳۰ 02 January 2019

به گزارش تابناک ایلام؛ کریم همتی اظهار داشت: با دریافت گزارش‌هایی مبنی بر فعالیت یک مطب دندانپزشک قلابی در شهر ایلام موضوع به بازرسان ویژه کمیسیون محول شد.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی استان ایلام گفت: پس از تایید تخلف، بازرسان ویژه کمیسیون ماده 11 تعزیرات حکومتی و اداره نظارت دانشگاه به این مکان مراجعه و ضمن بازرسی، به دلیل غیرقانونی بودن فعالیت‌ها، این مرکز تعطیل و پرونده تخلف برای سیر مراحل قانونی به مراجع قضایی ارسال شد.  

وی گفت: با نظارت کارشناسان و در مدت باقیمانده سال، تمامی مراکز لیزر درمانی بدون مجوز، به ویژه آرایشگاه‌ها و مراکزی که افراد بدون صلاحیت و دوره ندیده در آن فعالیت می‌کنند، تعطیل می‌شود.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی استان ایلام در ادامه  افزود:  تعطیلی یک مرکز حجامت و زالو درمانی در منزل توسط افراد غیرحرفه‌ای،آرایشگاه زنانه که خود را در فضای مجازی دکتر معرفی می‌کرد، مطب پزشک عمومی که اقدام به لیزر درمانی می‌کرد نیز در استا ایلام تعطیل شده‌اند که جمع مراکز تعطیل شده به اتهام تخلفات درمانی 5 مرکز است.

نماینده وزیر بهداشت در کمیسیون ماده 11 تعزیرات حکومتی دانشگاه علوم پزشکی ایلام از مردم خواست تا در صورت مشاهده هرگونه تخلف، موضوع را به کارشناسان سامانه تلفنی1819 که به صورت شبانه روزی فعال هستند، در میان بگذارند./ح

تسنیم

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار