نمایندگی بانک سینا زیرمجموعه بنیاد مستضعفان جهت ارائه خدمات بانکی به خصوص تسهیلات عمران و اشتغال در شهر ارکواز مرکز شهرستان ملکشاهی افتتاح شد.
کد خبر: ۶۹۸۴۱۴
تاریخ انتشار: ۱۲ دی ۱۳۹۷ - ۰۹:۴۰ 02 January 2019

به گزارش تابناک ایلام؛ فرماندار ملکشاهی در مراسم آغازبه کار این واحد بانکی به خبرنگار ایرنا گفت:نمایندگی بانک سینا در ملکشاهی از امروز در راستای پیگیری و پرداخت تسهیلات اشتغالزایی و کار آفرینی کار خود را آغاز می کند.

محمد تاسمه اظهار داشت :با توجه به استقرار بنیاد مستضفان جهت محرومیت زدایی و ایجاد فرصت های اشتغال و سرمایه گذاری بخش خصوصی مردم می توانند طرح های کار آفرینی و تولیدی خود را جهت سیر مراحل قانونی به دستگاه مجری ارائه و سپس در کارگروه شهرستان بررسی و مصوب خواهد شد.

وی با بیان اینکه هیچ محدودیتی برای ایجاد فرصت های کسب و کار و سرمایه گذاری وجود ندارد یادآور شد : جهت کمک به تولید و اشتغال تسهیلات بنیاد مستضعفان با نرخ 8 درصد به متقاضیان پرداخت می شود .

بانک سینا زمینه ساز اشتغال و تولید ملکشاهی می شود

مدیر پروژه بنیاد مستضعفان در ملکشاهی نیز استقرار بانک سینا را تحقق بخشی از طرح و تعهد بنیادمستضعفان برای رشد و توسعه این شهرستان محروم و تازه تاسیس عنوان کرد.

یوسف فریادی زاده گفت : 25 میلیارد تومان تسهیلات بانک سینا برای اشتغال و معیشت و 10 میلیارد بلاعوض با تاسیس بانک سینا در ملکشاهی پرداخت خواهد شد.

محمدیان افزود: ایجاد صندوق های توان افزایی، مطالعات، اشتغال زایی، حمایت از کارگاه های چاقوسازی و اصلاح نژاد دام از جمله دستور کارهای بنیاد مستضعفان در راستای آبادانی شهرستان ملکشاهی است.

شهرستان 25 هزار نفری ملکشاهی در 35 کیلومتری جنوب ایلام قرار دارد./ح

ایرنا

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار