رئیس هیات فوتبال استان ایلام گفت: امیرحسین جودکی و امیررضا محمدی بازیکنان تیم فوتسال باشگاه شهدای ایلام به پنجمین مرحله اردوی تیم ملی زیر 20 سال دعوت شدند.
کد خبر: ۶۹۸۲۳۹
تاریخ انتشار: ۱۱ دی ۱۳۹۷ - ۱۸:۴۹ 01 January 2019

به گزارش تابناک ایلام ؛ آبختی سنجابی اظهار کرد: این ورزشکاران برای دومین بار به ارودی تیم ملی دعوت شده اند و باید روز چهارشنبه 12 دیماه جاری خود را به کادر فنی تیم ملی فوتسال بزرگسالان معرفی کنند.

وی افزود: این اردو برای آماده سازی تیم ملی فوتسال زیر 20 سال با حضور 21 بازیکن بمدت سه روز در مرکز ملی فوتبال در محل مهمانسرای شهید رضایی مجد تهران برگزار می شود.

سنجابی یادآور شد: مهدی کرمی یکی دیگر از بازیکنان شایسته ایلامی رده سنی زیر 20 سال برای مسابقات المپیک 2018 آرژانتین دعوت شد اما در آخرین اردو از تیم ملی حذف شد.

وی اضافه کرد: استان ایلام دارای استعدادهای بسیاری در رشته فوتبال هم در بخش بانوان و هم در بخش آقایان است و چندی پیش نیز مهدی علیزاده بازیکن تیم شرهانی دهلران به عضویت تیم ملی فوتسال المپیک ایران درآمد.

به گفته سنجابی، این بازیکن در رده سنی جوانان پس از 48 بار حضور در اردوهای ملی به تیم ملی المپیک دعوت و در لیست 10 نفره فوتسال ایران جهت حضور در مسابقات 2018 آرژانتین قرار گرفت.

وی گفت: همچنین رضا طهماسبی دیگر فوتسالیست دهلرانی است که به تیم ملی دعوت شد اما با توجه به اعلام کشور آرژانتین مبنی بر حضور تنها 10 ورزشکار از اعزام به این مسابقات بازماند.

سنجابی تاکید کرد: امسال در بخش بانوان نیز چهار بانوی فوتبالیست تیم شرهانی دهلران در رده سنی زیر 14 سال به چهارمین اردوی تیم ملی دعوت شدند.

استان ایلام دارای هشت هزار فوتبالیست و 22 مدرسه فوتبال در رده های سنی مختلف در بخش خانم ها و آقایان است./م

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار