فرماندار چرداول؛
فرماندار چرداول گفت : اعتیاد مهمترین دام برای جوانان کشور است و ابتلای آینده سازان کشور به این بلای خانمان سوز ، آسیب های سنگینی به جامعه وارد می کند.
کد خبر: ۶۹۲۹۲۳
تاریخ انتشار: ۲۸ آذر ۱۳۹۷ - ۲۱:۳۰ 19 December 2018

جلسه هم اندیشی با نخبگان ، بزرگان ، معتمدین و دهیاران در قالب سفیران اجتماعی با موضوع آسیبهای اجتماعی در هلیلان برگزار شد.

به گزارش تابناک ایلام ؛ فرماندار چرداول در جلسه سفیران اجتماعی با موضوع آسیبهای اجتماعی که در محل بخشداری هلیلان برگزار شد ، اظهار کرد :فرهنگ سازی و پیشگیری مهمترین راه مبارزه با مواد مخدر است

 یگانه افزود : اعتیاد مهمترین دام برای جوانان کشور است و ابتلای آینده سازان کشور به این بلای خانمان سوز ، آسیبهای سنگینی به جامعه وارد می کند.

وی بیان داشت:خطر ابتلا به مواد مخدر فقط مخصوص قشر خاصی نیست بلکه باید این واقعیت را پذیرفت که اگر درمقابله با آن کوتاهی کنیم ، فردا ممکن است  خانواده هریک از افراد جامعه را در معرض آسیب قرار دهد.

فرماندار چرداول تاکید کرد:تمام دستگاه ها موظفند تا با هم افزایی ، در برابر این پدیده شوم ایستاده و از ابتلای افراد جامعه بخصوص جوانان به مواد مخدر جلوگیری کنند.

در ادامه این جلسه دکتر کمالوندی دبیر ستاد مبارزه با مواد مخدر استانداری ایلام ضمن قدردانی از جناب آقای سلیمانی دشتکی استاندار محترم و حجت الاسلام کریمی تبارنماینده محترم ولی فقیه در استان بابت طرح این موضوع در جلسه فرهنگ عمومی استان گفت :با بررسی شیوه های مقابله با اعتیاد و مصرف مواد مخدر در می یابیم که نسل امروز جامعه و خانواده ها ، به آموزش های نوینی نیاز دارند تا در برابر این پدیده شوم و خانمان سوزخود را مصون کنند و این امر نیاز به شناخت کامل مسئولان مربوطه با این شیوه های اطلاع رسانی است.

کمالوندی افزود:اقدامات بسیار موثری در کنترل توزیع مواد مخدر و مقابله با اعتیاد در استان صورت گرفته و باید با تلاش بیشتر روند دغدغه هاکاهش یابد و امید و امید افزایی در استان روز به روز افزایش یابد.

وی پیشگیری از آسیب های اجتماعی بخصوص مبارزه با مواد مخدر را اولویت اقدام در این حوزه برشمرد و افزود :در حوزه آسیبهای اجتماعی باید کار واقعی و موثر انجام داد و خیلی به آمارهای صرف اکتفا نکرد.

در این جلسه هم اندیشی که با حضور نخبگان ، بزرگان ، معتمدین و مسئولان مربوطه برگزار گردید هریک از اعضا به دیدگاه و نکته نظرات خود پرداختند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار