تابناک گزارش می دهد؛
عموم شهروندان از این موضوع گلایه مند و شاکی هستند که چرا با وجود آن که نیروهای مستعد زیادی در شهرداری مشغول به کار است اما همچنان واحد شهرسازی در نبود مدیریت شایسته رنج می برد و شهردار دهدشت هنوز نتوانسته است وضعیت واحد شهرسازی را ساماندهی نماید!!!
کد خبر: ۶۹۱۱۴۵
تاریخ انتشار: ۲۴ آذر ۱۳۹۷ - ۲۲:۲۲ 15 December 2018

به گزارش تابناک کهگیلویه و بویراحمد از دهدشت، در طی هفته اخیر پیام های زیادی به تحریریه تابناک ارسال شده است و در این پیام ها شهروندان عزیز دهدشتی از بلاتکلیفی و نابسامانی واحد شهرسازی شهرداری دهدشت بسیار گلایه مند و ناراحت هستند که در این بین فریاد رسی ندارند و نمی دانند دست به دامان چه کسی بشوند؟

عموم شهروندان از این موضوع گلایه مند و شاکی هستند که چرا با وجود آن که نیروهای مستعد زیادی در شهرداری مشغول به کار است اما همچنان واحد شهرسازی در نبود مدیریت شایسته رنج می برد و شهردار دهدشت هنوز نتوانسته است وضعیت واحد شهرسازی را ساماندهی نماید!!!

شهروندان در جایی دیگر از این نکته گلایه مند و بشدت شاکی هستند که مسئول واحد شهرسازی مرتبآ بنا به خواسته های معقول و یا نامعقولی که دارد، مسئولیت خود را رها می کند و هر بار شهردار و اعضای شورای شهر با منت کشی با خواسته هایش کنار می آیند و با اصرار از ایشان می خواهند که به پست خود برگردد در حالی که پرسنل و کارشناسان متخصص دیگری نیز در شهرداری دهدشت وجود دارد که عملکرد چندین ساله آنها ثابت کرده است می توانند واحد شهرسازی را خیلی بهتر از مدیریت فعلی اداره کنند.

پیام های ارسالی شهروندان نشان می دهد که شهروندان دهدشتی از وضعیت موجود بسیار ناراضی هستند و به همین دلیل دست به دامان رسانه ها شدند و به کرات در پیام هایشان عنوان کردند که به چه دلایلی شهردار نمی خواهد وضعیت موجود را ساماندهی کند!!!

شهروند معترض دیگری عنوان کرد: بر اساس چارت سازمانی شهرداری، کارگران روز مزد حق ندارند در پست های سازمانی شهرداری به کار گماشته شوند و از شرایط نابسامان پیش آمده و از عملکرد اجرایی و اخلاقی مسئول واحد شهرسازی شهرداری دهدشت بسیار گله مند هستم و نمی دانم به چه دلیل شهردار نمی خواهد و یا نمی تواند مسئول واحد شهرسازی را تغییر دهد؟

در جایی دیگر شهروندان عنوان کردند: باتوجه به اینکه واحد شهرسازی یکی از مهمترین واحدهای درآمدزای شهرداری است، اما در طی یک سال اخیر چندین مرتبه مسئول واحد شهرسازی با وجود انبوه کار مردم اقدام به ترک پست خود کرده است و کارهای اجرایی این واحد و مردم بلاتکلیف و بی جواب مانده است، شهردار دهدشت تا کی می خواهد با منت کشی از ایشان بخواهد کار مردم را انجام دهد!

بر پایه گزارشات مردمی و پیام های رسیده، ذکر این چند سؤال برای شهروندان بی پاسخ مانده است که امیدواریم شهردار و مجموعه شورای شهر در این خصوص پاسخ صریح و روشنی برای عموم شهروندان ارایه دهند؛

(1) چه دلیلی وجود دارد که یک کارمند تا این اندازه می تواند برای مردم یک شهر تصمیم گیری کرده و پرونده های آنها را بدون جواب باقی بگذارد؟

(2) آیا شهرداری دهدشت نیروهای متخصص دیگری ندارد که در این واحد به کار بگیرد و موجبات رضایتمندی مردم و شهروندان را فراهم نماید؟

(3) آیا مسئولین و مدیران شهرستانی عادت کردند تا یک معضلی رسانه ای نشود آن را در محیط اداری خود حل و فصل نکنند؟

(4) آیا مدیر کل محترم شهرداریها و شوراهای استان که خود چندین سال در رآس کلان مدیریتی بوده است از این موضوع بی اطلاع است و چرا اصولی اقدامی نمی کند؟

(5) چرا فرماندار کهگیلویه به عنوان نماینده عالی دولت تدبیر و امید در شهرستان کهگیلویه در این خصوص ساکت مانده است؟ آیا صدای مردم به گوش مسولین نمیرسد؟

(6) تا به کی شهروندان دهدشتی باید با ندانم کاری برخی پرسنل، در راهروهای شهرداری دهدشت بلاتکلیف باشند!!!

تحریریه تابناک کهگیلویه و بویراحمد آماده اقدام عاجل و نیز دریافت جوابیه و پاسخ مدیران شهرستانی و مجموعه شهرداری و شورای اسلامی شهر دهدشت در خصوص این معضل است، در صورت صدور و ارسال هرگونه جوابیه ای در این خصوص، تحریریه تابناک کهگیلویه و بویراحمد متن آن را جهت تنویر افکار عمومی شهروندان منتشر خواهد کرد.

اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۱
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۳
mohammad
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۵:۴۷ - ۱۳۹۷/۰۹/۲۵
آقای محترمی که مثل آدمهای تازه به دوران رسیده هرچه نمیدانی و میشنوی چه صحیح و چه غلط تو سایت میزنی آیا تا به حال فهمیدی که مدیریت شهرسازی کیست ؟ آیا به خاطر شخص مورد نظر شما کسی معطل شده ؟ آیا جایگزین ندارد ؟ آیا در جرایان وعده هایی که به ایشان داده شد خبر داری؟ آیا سوابق آقایانی که فرمودی سابقه دارند میدانی یا حرفات مغرضانه است ؟ آیا از درآمد شهر سازی در دوره های مختلف خبر داری ؟ آیا اگر حرفهای شما مغرضانه نبوده دلیل نبود ایشان چه بوده . چه دلیلی وجود داشت که شما حاضر به علت نبود ایشان تمایلی نداشتید ؟
امیدوارم جواب این سوالها را صحیح و بدون دروغ بدهی و گرنه ........................
Ali
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۶:۳۳ - ۱۳۹۷/۰۹/۲۷
جناب آقای گنجی قبری روش داری شیون میکنی مرده ای درش وجود ندارد.
محمد میرحقی
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۷:۵۲ - ۱۳۹۷/۰۹/۲۸
اتفاقا بهترین حرف رو این گزارش زده. دوهفته است که من میرم شهرسازی و هیچ خبری نیست؟ شهرداری دهدشت اصلا مرده است....خبرنگارهای دهدشت هم فقط از شهرداری حمایت میکنند و هواشو دارن/ خبرنگار باید رسالت خبریشو با صداقت انجام بده؟؟؟
بعنوان یک جوان دهدشتی که میخوام تو این شرایط خانه بسازم میگم که شهرداری فقط هزینه مفت از مردم میگیرن و در قبالش هیچ هیچ کاری انجام نمیدن!
الان ص
همین کامنتی که من الان می نویسم رو تایید نمیکنن؟
بخدا تا به امروز بجز خبرنگارای تابناک در دهدشت هیچ کسیو رو شجاع و جسور تر ندیدم.
اصلا هم نمیدونم چه کسی است اما هر کسی هست شیر مادرش حلالش
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار