کد خبر: ۶۹۱۰۲۷
تاریخ انتشار: ۲۴ آذر ۱۳۹۷ - ۱۷:۵۲ 15 December 2018
بخشدار چاروسا گفت: قیمت گوشت در چاروسا پایین تر از سایر شهرستان‌های استان است.

علی محمودی در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در چاروسا در خصوص بیانات امام جمعه شهر قلعه رئیسی در خطبه های نماز جمعه این هفته شهر قلعه رئیسی عنوان کرد: حدود سه ماه پیش برخی کارخانه داران به صورت خود سرانه اقدام به افزایش قیمت‌ها کردند که با نظارت بخشدار و سایر دستگاه‌های متولی از این اقدام جلوگیری شد.

وی گفت: حتی برخی از صاحبان کارخانه‌ها در خصوص کم بودن قیمت‌ها به سایر مسئولین شهر مراجعه کردند و پیگیری‌های لازم در خصوص پایین بودن قیمت ها در بخش نسبت به سایر نقاط شهرستان ( قیمت ماسه شسته و شکسته هر تن ۸۵۰۰ تا ۹۰۰۰) از طریق بخشداری انجام گرفت.

بخشدار چاروسا دفاع از قیمت مصوب، حقوق شهروندان و کنترل بازار را وظیفه خود دانست و گفت: پس از آن کارخانه داران شکایتی به اداره صنعت معدن و پایین بودن نرخ ارائه نمودند و در جلسه ای نرخ جدید را تعیین کردند بنابراین در سطح بخش کنترل و نظارت های لازم انجام شد.

وی در خصوص گوشت قرمز هم یادآور شد: قیمت گوشت در بخش چاروسا نسبت به اکثر نقاط استان و شهرستان کهگیلویه ارزان‌تر بوده که در جلسه ای با قصابان گرفته شد قصابان طی صورتجلسه ای متعهد شدند قیمت هر کیلو گوشت بز و میش ۴۴۰۰۰ هزار تومان و قیمت هر کیلو گوشت بزغاله و بره ۴۷۰۰۰ هزار تومان تعین شود.

محمودی ادامه داد: در این جلسه قصابان فروش احشام به شهرستان‌های همجوار را دلیل گرانی و کمبود گوشت دانستند که بخشدار طی مکاتبه ای با فرماندهی انتظامی درخواست نمود از خروج احشام به سایر نقاط جلوگیری شود.

بخشدار چاروسا در ادامه بیان کرد: به اذعان کلیه قصابان اکثر مشتریان سایر نقاط به دلیل ارزانتر بودن گوشت نسبت به بخش های همجوار از این بخش خرید می کنند.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار