امام جمعه ارومیه در خطبه‌های امروز نماز جمعه گفت: امروز در راستای بازسازی صحن‌های عتبات عالیات نیازمند ورود جدی خیرین هستیم.
کد خبر: ۶۹۰۶۶۲
تاریخ انتشار: ۲۳ آذر ۱۳۹۷ - ۲۰:۴۵ 14 December 2018

 به گزارش تابناک آذربایجان غربی، حجت‌الاسلام سیدمهدی قریشی ظهر امروز در خطبه های نماز جمعه این هفته ضمن دعوت مردم به رعایت تقوا، اظهار کرد: تنها راه سعادت و خوشبختی انسان‌ها داشتن تقوا است از این رو برای رسیدن به این امر مهم همواره باید از محرمات الهی دوری جست.

وی بیان کرد: دست‌های تهی صحرای محشر از آن کسانی است که عهد‌های خود را در دنیا به مقادیر بسیار ناچیزی فروختند.

امام جمعه ارومیه ادامه داد: خداوند در صحرای محشر با افرادی که عهد‌های خود را با مقادیر بسیار ناچیزی فروخته‌اند هیچ توجهی نخواهد کرد و از اهالی عذاب خواهند بود.

وی تصریح کرد: حب و علاقه به اهل بیت(ع) که همواره در دل ایرانیان موج می‌زند سبب شده تا در زمینه بازسازی حرمین‌های شریفین عتبات و عالیات نقش موثری داشته باشیم با این حال اکنون نیازمند ورود جدی خیرین در این زمینه هستیم.

قریشی در بخش دیگر خطبه‌های نماز جمعه با اشاره به بیانات رهبری افزود: ایشان فرمودند ترامپ موسسه فسق و جور بوده و آمریکا در لجنزار انواع مفاسد اقتصادی، سیاسی و اخلاقی غرق شده است به همین منظور مردم باید در دشمن شناسی آگاهانه عمل کنند.

وی تشریح کرد: مردم در طول چهل سال همواره با بیداری و بصیرت خود بینی دشمنان در راس آمریکای جنایتکار را به خاک می مالند چرا که همیشه ثابت شده که آمریکا و اذناب آن در حال نقشه کشی و توطئه علیه ایران و نظام آن هستند.

خطیب جمعه ارومیه گفت: جبهه حق همواره پیروز میدان است و ایران و مردم مسلمان آن با توجه به وجود رهبری فرزانه در راس حکومت همیشه پیروز میدان بوده چرا که حمایت خداوند همیشه برای جبهه حق است و ایران مصداق بارز یدالله فوق ایدیهم به شمار می‌رود.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار