امام جمعه چایپاره گفت: جوانان و مسوولان باید هوشیارانه تحرکات و اقدامات خصمانه آمریکا و جیره خوارانش را رصد کنند چون دشمن همچون شغال زخمی در کمین است.
کد خبر: ۶۹۰۶۶۰
تاریخ انتشار: ۲۳ آذر ۱۳۹۷ - ۲۰:۴۵ 14 December 2018

 به گزارش تابناک آذربایجان غربی حجت الاسلام مسعود جمشیدی در خطبه های امروز چایپاره با اشاره به قانون منع به کارگیری نیروهای بازنشسته شاغل در ادارات و نهادهای مختلف، اظهار داشت: قانون منع به کارگیری بازنشستگان در نهادهای زیر نظر مقام معظم رهبری به طور کامل اجرا شده و صدها نفر از نیروهای بازنشسته شاغل در نهادهایی همچون کمیته امداد، بنیاد مستضعفان و ستاد اجرایی فرمان امام(ره)، به دنبال اجرای قانون منع به کارگیری بازنشستگان ترک خدمت کردند.

وی ادامه داد: همچنین در سازمان صداوسیما ۲۲۰ نیروی بازنشسته از جمله تعدادی از مدیران ارشد وجود داشت که از این میان ۲۰ نفر با مجوز به کار خود ادامه دادند و ۲۰۰ نفر دیگر ترک خدمت کردند و البته ۲۰ نفری هم که با مجوز در سازمان صدا و سیما بر سر کار باقی مانده‌اند از ۲۲ بهمن‌ماه سال جاری به تدریج از گردونه سازمان مدیریتی خارج می‌شوند.

امام جمعه چایپاره افزود: قانون منع به کارگیری بازنشستگان در آستان‌ قدس و دیگر آستان‌های مقدس اجرا می‌شود و به دنبال اجرای آن ۲۷۰ نفر از نیروهای بازنشسته شاغل در آستان قدس رضوی ترک خدمت خواهند کرد با این اقدامات امیدواریم بقیه ادارات و سازمانها هم به جای استفاده از بازنشستگان، از نیروی جوان استفاده کنند تا بخش زیادی از بیکاران کشور استخدام شوند.

حجت الاسلام جمشیدی با اشاره به سال روز شهادت آیت‌الله محمد مفتح و نامگذاری این روز با عنوان وحدت حوزه و دانشگاه گفت: انقلاب اسلامى محصول وحدت حوزه و دانشگاه‌ است و مبارزه با رژیم مستبد پهلوى عاملى بود که حوزویان و دانشگاهیان در کنار هم قرار گیرند تا در مسیر سرنگونى حکومت شاهنشاهى و برپایى حکومت اسلامى قدم بگذارند.

وی خاطر نشان کرد: این وحدت تا بدانجا پیش رفت که در صفوف ملت فرقى بین حوزوى و دانشگاهى مشاهده نمى شد و تلاش چندین ساله حکومت پهلوى براى رویارویی قرار دادن این منبع تولید علم کشور به ثمر نرسید.

امام جمعه چایپاره خاطر نشان کرد: بسیارى از شهداى انقلاب اسلامى و دوران دفاع مقدس جوانانى از دو قشر طلبه و دانشجو بودند و به طور حتم این محصول ایمان و توکل به خدا است که امروز نیز مى‌تواند محور تقویت وحدت این دو قشر شود.

وی افزود: رهبر معظم انقلاب در دیدار با خانواده های شهداء به موضوع مهم بیداری ملت ایران تاکید کردند و فرمودند: ملت ایران، بیداری خود را حفظ کنند، اینکه آمریکایی‌ها گفتند در سال۹۷ چنین و چنان می‌کنیم، ممکن است فریب باشد، ممکن است در سال ۹۷ جنجال بکنند و نقشه را برای سال ۹۸ کشیده باشند، همه حواسشان را جمع کنند.

وی همچنین اظهار کرد: مقام معظم رهبری در این دیدار، آمریکا را دشمن خبیثی دانستند که دستش با صهیونیست‌ها و مرتجعین منطقه در یک کاسه است و ما باید در مقابله با ترفندهای این مفسدان عالم بیدار باشیم.

حجت الاسلام جمشیدی در پایان به توصیه مهم رهبری به جوانان کشور پرداخت و گفت: ولی امر مسلمین جهان همچنین فرمودند البته ما قوی‌تر هستیم و آن‌ها تا کنون کاری نتوانسته‌اند بکنند و بعد از این هم نمی‌توانند غلطی کنند و توصیه‌ی من به همه‌ی جوان‌ها و مجموعه‌های گوناگون و جریان‌های سیاسی این است که مراقب باشند به دشمن پهلو ندهند و میدان را برای دشمن آماده نکنند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار