به گزارش تابناک ایلام
در جهت تحقق رهنمود های مقام معظم رهبری درخصوص محرومیت زدایی،روز پنجشنبه در آیین نمادینی 800 فقره سند اراضی علوی به اهالی مشمول طرح حمایتی واگذاری اراضی علوی شهرستان چرداول از توابع استان ایلام واگذار شد.
کد خبر: ۶۸۹۸۹
تاریخ انتشار: ۰۸ مرداد ۱۳۹۴ - ۱۶:۰۱ 30 July 2015
به گزارش تابناک ایلام ،رییس بنیاد مستضعفان انقلاب اسلامی دراین آیین که با حضور مردم ،روحانیون و مسوولان استان ایلام در روستای زنجیره علیا شهرستان چرداول برگزار شد 800 سند اراضی علوی اراضی بنیاد را به خانوارهای محروم روستایی واگذار کرد.

محمد سعیدکیا این مراسم را به عنوان اعلام رسمی اهدا 800 سند ملکی اراضی بنیاد به مردم مشمول طرح حمایتی واگذاری اراضی علوی دراین شهرستان ذکر و ابراز امیدواری کرد: این اقدام که مبتنی بر رهنمودهای مقام معظم رهبری انجام می گیرد طلیعه محرومیت زدایی در این مناطق باشد.

وی خاطر نشان کرد: پیرو تأکید مقام معظم رهبری در چند سال اخیر در بنیاد آیین نامه ای تصویب و مورد تنفیذ رهبری قرار گرفت که براساس آن املاک علوی به مردم نیازمند واگذار می شود.

سعیدی کیا گفت: یک هزار و 500 سند مسکونی محرومین تا پایان سال جاری در استان ایلام واگذار می شود.

وی با ذکر اینکه بیش از پنج هزار سند اراضی و املاک علوی تاکنون به مردم مشمول طرح در مجموع استان های هدف اهدا شده تصریح کرد: براساس برنامه ریزی صورت گرفته تا پایان سال جاری این تعداد به 16 هزار سند می رسد .

وی با تصریح بر اینکه براساس تاکید مقام معظم رهبری این بنیاد تمام توان خود را در جهت رفع محرومیت و کمک به مستضعفان جامعه بکار می گیرد گفت: بنیاد مستضعفان آماده حمایت و پرداخت تسهیلات به افرادی که طرح توجیهی تولیدی و اقتصادی داشته باشند است.

رییس بنیاد مستضعفان انقلاب اسلامیبا ذکر خاطرات حماسه ورزی اهالی استان ایلام در دوران دفاع مقدس گفت: لفظ محرومیت شایسته و متناسب با استقامت و پایداری که اهالی این استان در دوران دفاع مقدس نشان دادند نیست .

سعیدی کیا همچنین تاکید کرد: مسوولان باید در استقرار و تامین امکانات مردم استان ایلام تلاش کنند.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار