استاندار ایلام؛
استاندار ایلام با تاکید بر پرهیز از افراط و تفریط در گفتار و رفتارها گفت: هر کاری که به سود استان باشد قطعا به نفع مردم و نظام نیز است و مدیران برای خدمتگذاری به مردم و نظام مسئول هستند و نباید صرفا مدیر یک حزب و جناح خاص باشند.
کد خبر: ۶۸۹۷۱۴
تاریخ انتشار: ۲۰ آذر ۱۳۹۷ - ۱۸:۰۰ 11 December 2018

به گزارش تابناک ایلام ؛ قاسم سلیمانی دشتکی در نشست شورای فرهنگ عمومی استان اظهار داشت: شاخص های فکری و فرهنگی یک جامعه که رفتارهای قابل پیش بینی افراد را در بر می‌گیرد، در قلمرو فرهنگ عمومی تعریف می‌شود.

وی با تاکید بر پرهیز از افراط و تفریط در گفتار و رفتارها افزود: هر کاری که به سود استان باشد قطعا به نفع مردم و نظام نیز است و مدیران برای خدمتگذاری به مردم و نظام مسئول هستند و نباید صرفا مدیر یک حزب و جناح خاص باشند.

وی یادآور شد: دستگاه های اجرایی آمادگی لازم برای پروژه های شورای فرهنگ عمومی را دارند و اجرای هر پروژه ای از جمله طرح های فرهنگی باید پیوست زیست محیطی نیز داشته باشد.

وی تاکید کرد: هر چقدر پاسخ های یک جامعه نسبت به رویدادی همگن تر و یک صدا تر باشد، آن جامعه در بخش تقویت فرهنگ عمومی کشور موفق ترعمل کرده است.

استاندارایلام اظهار داشت: زیربنای یک جامعه پیشرفته و اخلاقی توجه به عنصر ممتاز فرهنگ است زیرا فرهنگ بر همه حوزه ها موثر بوده و حصول نتیجه نیازمند عزم همگانی و صبر و تحمل است.

وی هشت سال مرزداری در دفاع از کشور را از افتخارات استان ایلام دانست وگفت: نظام و دولت مدیون ایستادگی مردم ایلام در این مدت هستند.

سلیمانی دشتکی بر حمایت و تسریع همه جانبه از طرح های توسعه ای استان تاکید جدی کرد و گفت : دستگاه های اجرایی و خدمت رسان باید تمام اهتمام خود را برای تحقق و همراهی با خواسته های مردم بکار گیرند.

استاندار ایلام افزود: مسئولان ملزم به پاسخگویی و پیگیری مشکلات، خواسته ها و نیازهای مردم هستند./م

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار