شهردار کیلان اطلاع داد:
شهردار کیلان از تسویه بیش از ۷۶ میلیارد از بدهی های این شهرداری خبر داد.
کد خبر: ۶۸۹۵۶۱
تاریخ انتشار: ۲۰ آذر ۱۳۹۷ - ۱۲:۰۷ 11 December 2018

ایرج گودرزی راد اظهار داشت: سال گذشته و در ابتدای مسئولیتم شهرداری کیلان ۸۸ میلیارد ریال بدهی داشت که از این مقدار، ۲۵ میلیارد ریال بدهی های جاری شهرداری، ۹ میلیارد ریال بدهی به دارایی، ۷ میلیارد ریال بدهی به تامین اجتماعی، ۸ میلیارد ریال بدهی مربوط به وام های بانکی اخذ شده، ۲ میلیارد ریال جریمه های پرونده های حقوقی، ۷ میلیارد ریال بدهی مربوط به وام های اخذ شده از اشخاص حقیقی و ۳۰ میلیارد ریال نیز بدهی های عمرانی شهرداری بود.

وی افزود: به لطف خدا و با برنامه ریزی های دقیق و مدون تا امروز بیش از ۷۶ میلیارد ریال از این بدهی ها را از محل درآمد های شهرداری در یکسال گذشته پرداخت نموده ایم.

شهردار کیلان گفت: هزینه های جاری و عمرانی شهرداری کیلان در این یک سال نیز، حدود ۶۰ میلیارد ریال بوده که حدود ۵۰ میلیارد از آن تسویه شده است.

وی افزود: ۱۰ میلیارد ریال از درآمد های شهرداری در این مدت کمک دولتی و مابقی درآمد ها نیز در شهر کسب شده و در این یکسال هیچ پولی از فروش زمین و منابع غیر مجاز کسب نشده است.

گودرزی راد گفت: سال گذشته و در ابتدای شورای پنجم، با ۵۰ الی ۶۰ مورد شکایت از مجموعه مدیریت شهری مواجه بودیم که علی رغم طرح شدن این شکایات قبل از حضور شورای پنجم و شهردار جدید، با توجه به ماهیت حقوقی این پرونده ها شهردار و شورای جدید باید پاسخگو بودند.

وی ادامه داد: متاسفانه پیگیری این پرونده ها در ابتدای مسیر خدمتگزاری وقت و انرژی قابل توجهی از مجموعه مدیریت شهری را به خود معطوف کرد.

گودرزی راد در رابطه با تحولات صورت گرفته در ساختار شهرداری کیلان نیز گفت: معتقدم اگر شفافیت در کارها باشد بیشتر مشکلات مرتفع خواهند شد و بر همین اساس تغییراتی را در راستای شفافیت ایجاد کردیم، روزی که به شهرداری کیلان آمدم در گام اول سمت هایی مانند امور قراردادها، اصناف و انفورماتیک و چندین سمت دیگر را که در قانون تعریف شده بودند را در شهرداری ایجاد کردم. در همین بخش حدود ۲ میلیارد ریال جهت خرید نرم افزار ها و آموزش پرسنل هزینه کردیم.

وی گفت: از وزیر کشور مجوز نوسازی را گرفتیم و منتظر مجوز شورای شهر برای آغاز کار هستیم.

منبع: مهر
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار