معاون فرهنگی و جوانان اداره کل ورزش و جوانان استان ایلام با ذکر اینکه 18هزار و 807 نفر از جمعیت 70 هزار نفری دهلران در گروه سنی جوان قرار دارند گفت: با توجه به این نسبت جمعیتی ،احداث خانه جوان در این شهرستان ضروری است. [احداث خانه جوان در دهلران ضروری است]
کد خبر: ۶۸۹۳۸۱
تاریخ انتشار: ۲۰ آذر ۱۳۹۷ - ۰۸:۲۲ 11 December 2018

به گزارش تابناک ایلام ؛ محمد رضا تردست  در نشست ستاد ساماندهی جوانان دهلران با اشاره به اعتبارات خانه های جوان در سال جاری گفت: در صورت مهیا شدن زمین احداث خانه جوان این شهرستان در دستور کار قرار می گیرد.

وی دهلران را از حیث برخورداری از مشخصه جوانی جمعیت دومین شهرستان استان ایلام عنوان کرد و افزود: از مجموع جمعیت 18هزار و 807 نفر جوانان دهلران 10 هزار و 95 نفر مرد و هشت هزار و 712 نفرزن هستند.

معاون فرهنگی اداره کل ورزش و جوانان استان گفت: با توجه به اینکه شهرستان دارای دومین جمعیت جوان استان است لذا توسعه سازمان های مردم نهاد در حوزه جوانان متناسبت با جمعیت جوان شهرستان ضرورت دارد.

فرماندار دهلران هم در این نشست ارائه راهکارها و پیشنهادات سازنده در راستای حل مسایل و مشکلات جوانان را موثر دانست و گفت: فعالیت 41 سازمان مردم نهاد در این شهرستان نشان از حرکت به سمت توسعه مدنی است.

سید حسینعلی موسوی افزود: ما به این سازمان ها بعنوان سرمایه اجتماعی نگاه می کنیم و واقفیم که در حوزه ها سیاسی،اجتماعی،اقتصادی و فرهنگی دارای نقشی موثر هستند و از نقش جوانان و این سازمان ها غافل نیستیم.

وی تدوین برنامه ی نظام مند و مدون را در حوزه ورزش و جوانان از طریق وزارت ورزش و جوانان را مهم دانست و گفت: برای موفقیت در هر کاری، اعتبار و آموزش صحیح و تاثیر گذار دارای جایگاهی برجسته هستند که باید مد نظر باشند.

وی به همه دستگاه های عضو ستاد ساماندهی جوانان تاکید کرد که در خصوص اجرای مصوبات نهایت همکاری داشته باشند.

وی ار اداره راه وشهرسازی شهرستان این شهرستان خواست: در خصوص تامین 200 متر مربع زمین برای ایجاد خانه جوان در شهرستان پیگیری های لازم را در دستور کار قرار دهد.

در این نشست اعضای ستاد و سازمان های مردم نهاد نیز نظرات و پیشنهادات خود را در حوزه جوانان مطرح کردند./م

ایرنا

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار