کد خبر: ۶۸۹۲۰۸
تاریخ انتشار: ۱۹ آذر ۱۳۹۷ - ۱۵:۳۷ 10 December 2018
رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان کهگیلویه و بویراحمد گفت: مراسم 9 دی یاسوج با سخنرانی هادی صادقی معاون فرهنگی قوه قضاییه برگزار می‌شود.

به گزارش خبرگزاری فارس از یاسوج، نشست ستاد برگزاری یوم‌الله ۹ دی امروز در یاسوج و در محل شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان کهگیلویه و بویراحمد برگزار شد.

در این نشست حجت‌الاسلام سید جواد خاضع رئیس این شورا با بیان حوادث سال ۸۸ و فتنه‌ای که صورت گرفت، اظهار کرد: ملت بعد از این حادثه چند ماه بعد و در ۹ دی سال ۸۸ با بصیرت انقلابی خود به میدان آمدند و بساط فتنه را برچیدند.

این مسوول با بیان این که برای مراسم ۹ دی امسال در راستای برگزاری هر چه بهتر این روز کمیته‌های پنج‌گانه‌ای در سطح استان شکل گرفته است اظهار کرد: کمیته فضای مجازی، کمیته ارتباطات و اطلاع‌رسانی و کمیته‌های تشکل‌های مردمی و مراسم در نظر گرفته شده است.

وی به برنامه‌های در نظر گرفته شده به همین مناسبت اشاره کرد و گفت: میزگردهای تبیینی و تحلیلی و برگزاری کرسی‌های آزاداندیشی از جمله این برنامه‌ها به شمار می‌روند.

این مسوول افزود: همچنین این مراسم امسال در روز ۹ دی در محل مصلای امام خمینی از ساعت ۱۰ صبح با سخنرانی هادی صادقی معاون فرهنگی قوه قضاییه برگزار می‌شود.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار