معاون اشتغال و خودکفایی کمیته امداد امام خمینی(ره) ایلام:
معاون اشتغال و خودکفایی کمیته امداد امام خمینی(ره) ایلام گفت: طی هشت ماه گذشته از سال جاری 320 میلیارد ریال تسهیلات اشتغالزایی از محل منابع داخلی امداد و بانکی به مددجویان زیرپوشش این نهاد پرداخت شد.
کد خبر: ۶۸۹۰۷۱
تاریخ انتشار: ۱۹ آذر ۱۳۹۷ - ۱۲:۳۵ 10 December 2018

به گزارش تابناک ایلام؛ روح اله سلیمانی افزود: با پرداخت این مقدار تسهیلات به افراد جویای کار بیش از یک هزار و 542 فرصت شغلی فراهم شده است.

وی اضافه کرد: این تسهیلات پرداختی در زمینه های خدماتی، تولیدی، کشاورزی، دامپروری و صنایع دستی به مددجویان تحت حمایت و نیازمندان غیر حمایت صورت گرفته است.

معاون اشتغال و خودکفایی کمیته امداد استان ایلام تاکید کرد: نهاد امداد با فراهم کردن بسترهای لازم جهت خودکفایی افراد جویای شغل و ارائه آموزش های مرتبط با حرفه و پرداخت تسهیلات مناسب در توانمند سازی آنان نقشی بسزایی دارد.

سلیمانی تاکید کرد: کمیته امداد در سه قالب، خوداشتغالی، توان افزایی و کارانگیزی در پی ایجاد شغل پایدار و توانمند سازی جامعه هدف خود است و این طرح ها در راستای کمک به پایداری، ارتقا موفقیت شغلی و تحت نظارت مستمر کارشناسان اشتغال انجام می شود.

وی یادآور شد: راه برون رفت از مشکلات بیکاری جوانان توجه به اشتغال های کوچک و مسیر توسعه از طریق ایجاد شغل های خرد و فعالیت بیشتر در این زمینه می باشد.

بیش از 60 هزار نفر در استان ایلام زیرپوشش خدمات کمیته امداد امام خمینی (ره) هستند./ح

ایرنا

اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۱
ماموتی
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۰:۲۷ - ۱۳۹۷/۰۹/۲۰
طبق آمار و ارقام کمیته امداد؛ بایستی استان ایلام مازاد شغل داشته باشه
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار