رئیس پلیس راه استان ایلام:
رئیس پلیس راه استان ایلام از اجرایی شدن طرح زمستانه پلیس راه در جاده‌های ایلام خبر داد.
کد خبر: ۶۸۹۰۰۲
تاریخ انتشار: ۱۹ آذر ۱۳۹۷ - ۱۰:۱۶ 10 December 2018

به گزارش تابناک ایلام؛ سرهنگ رضا همتی‌زاد اظهار داشت: طرح زمستانه هم‌ زمان با سطح کشور در استان ایلام با همکاری سایر سازمان‌های خدمات‌رسان از  پایان هفته جاری تا پانزدهم اسفند در استان اجرایی می‌شود.

رئیس پلیس راه استان استان ایلام گفت: تسهیل در عبور و مرور و اجرای هر چه بهتر طرح‌های ترافیکی در فصل زمستان را از اهداف اجرای  طرح زمستانه پلیس در استان ایلام است.

وی با بیان این‌که در طرح  زمستانه پلیس در محورهای مواصلاتی استان ایلام و گردنه‌ها و نقاط حادثه خیز با استقرار تیم‌های ثابت و سیار عملیانی می‌شود خاطر نشان کرد: شرایط اقلیمی و زمانی و مکانی در استقرار تیم‌های عملیاتی  پلیس راه ایلام  لحاظ می‌شود.

همتی‌زاد به  لغزنده بودن جاده‌ها، رعایت رانندگی در شرایط لغزندگی و کوهستانی استان ایلام را مورد اشاره قرار داد و افزود: در طرح زمستانه در زمان بارش برف،‌ از تردد وسایط نقلیه فاقد زنجیر چرخ جلوگیری می‌شود و به رانندگان توصیه می‌شود که در ایام زمستان به رعایت کلیه شرایط و تجهیزات این ایام در رانندگی توجه نمایند.

وی به عامل تصادفات  و فرآوانی تصادفات در استان ایلام اشاره و تاکید داشت: فراوانی تصادفات در محورهای اصلی و در ساعات 14 تا 16 عصر در روز و 20 تا 24 شب در 30 کیلومتری نقاط شهری رخ می‌دهد.

همتی‌زاد به  تجزیه و تحلیل  تصادفات در محورهای مواصلاتی ایلام گریزی زد و تصریح کرد: رده سنی زیر 18 سال با 39 درصد بیشترین درصد تصادفات را  در استان ایلام به خود اختصاص داده‌است./ح

 

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار