امام جمعه ایلام:
امام جمعه ایلام بر حفظ وحدت و اتحاد میان مردم و مسئولان و هوشیاری هر چه بیشتر نسبت به توطئه های دشمنان تاکید کرد و گفت: حل مشکلات اقتصادی کشور نیازمند تلاش و کار جهادی است.
کد خبر: ۶۸۸۹۷۷
تاریخ انتشار: ۱۹ آذر ۱۳۹۷ - ۰۸:۴۶ 10 December 2018

 به گزارش تابناک ایلام؛حجت الاسلام والمسلمین الله نور کریمی تبار اظهار کرد: دشمن با خیال خام خود فکر می کند نسل جدید با آرمان های انقلاب اسلامی بیگانه است.

وی افزود: ولی جوانان این مرز و بوم ثابت کرده اند که در راه اعتلای انقلاب از هر مجاهدتی دریغ نخواهد کرد.

امام جمعه ایلام تاکید کرد: توجه به توطئه های دشمن برای ضربه زدن به نظام و انقلاب اسلامی، ترویج گفتمان انقلابی در دانشگاه ها و در سطح جامعه از ضرورت هایی است که باید مورد توجه قرار گیرد.

حجت الاسلام کریمی افزود: انقلاب اسلامی دشمنان و نظام آنها را به چالش کشانده است، به عنوان مثال شورش های اخیر در کشور فرانسه علیه نظام حاکم در غرب نمونه بارزی از این مساله است.

وی با بیان اینکه اعتراض لیبرال دموکراسی جوابگو نیست، یادآور شد: انقلاب اسلامی در شرق قدرت پاسخگویی خاصی را به راه انداخته است این در حالیست که میلیون ها انسان مسیحی تشنه حقیقت اند.

امام جمعه ایلام با اشاره تلاش های دشمنان نظام برای ضربه زدن به ایران اسلامی، تصریح کرد: امروز جمهوری اسلامی به جایی رسیده که توانسته با وجود همه ناملایمات، ترورها، تحریم‌ها و توطئه‌ها با اقتدار روی پای خود بایستد و اثرگذار باشد.

کریمی تبار بر حفظ وحدت و اتحاد میان مردم و مسئولان و هوشیاری هر چه بیشتر نسبت به توطئه های دشمنان تاکید کرد و گفت: حل مشکلات اقتصادی کشور نیازمند تلاش و کار جهادی است.

وی توجه به رهنمودهای رهبر معظم انقلاب را تنها راه تحقق اقتصاد مقاومتی برشمرد و افزود: در حال حاضر وضعیت اقتصاد، تولید و اشتغال در کشور مناسب نیست و مسئولان باید با استفاده از فرمایشات معظم له تمام تلاش خود را برای رفع این مشکلات به کار ببندند./ع

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار