حجت الاسلام والمسلمین آل هاشم:
نماینده ولی فقیه در آذربایجان شرقی گفت: باید دستاوردهای انقلاب در زمینه های فرهنگی، علمی، کشاورزی، نظامی، ورزشی، هنری، بانوان و بهداشت و درمان بیان شود.
کد خبر: ۶۸۸۸۷۰
تاریخ انتشار: ۱۸ آذر ۱۳۹۷ - ۲۰:۲۱ 09 December 2018

حجت الاسلام والمسلمین آل هاشم در جلسه سیاستگذاری و راهبردی بزرگداشت چهلمین سال انقلاب اسلامی استان با بیان اینکه مردم را به آینده امیدوار کنید، افزود: امسال بهترین فرصت برای گرامیداشت چهلمین سال انقلاب اسلامی و ارائه خدمات چهل ساله انقلاب است و نقش رسانه ها و به ویژه صداوسیما و فضای مجازی برای این تحقق موضوع مهم است.

وی با تاکید بر لزوم حل مشکلات موجود در کشور گفت: مسئولان باید تمام تلاش خود را برای رفع معضلات و مشکلات جامعه به کار بگیرند و امید را در مردم زنده نگه دارند.

حجت الاسلام والمسلمین آل هاشم با اشاره به اینکه بعد از انقلاب خدمات ارزنده ای در تمامی زمینه ها صورت گرفته است، ادامه داد: باید با مطرح کردن دستاوردها و اقدامات نهادها، سازمان ها و ادارات دولتی و غیر دولتی مردم را به آینده کشور امیدوار کرد.

وی با بیان اینکه باید قدری هم انصاف داشته و از دستاوردهای نظام گفته و مردم را امیدوار کنیم، افزود: بعضی از ماها همان نقشی را بازی می کنیم که دشمن می خواهد و به هر چیزی بدبین هستیم.

امام جمعه تبریز با تاکید بر رفع مشکلات، گرانی و بی عدالتی ها گفت: مردم به هنگام مراجعه به ادارات مشکلاتی دارند که باید با خوشرویی آنها را حل کرد.

وی از جهاد کشاورزی، آموزش و پرورش، علوم پزشکی و دانشگاه ها خواست عملکرد خود را از ابتدای انقلاب تاکنون در قالب نمایشگاه یا کتاب اطلاع رسانی کنند تا مردم در جریان خدمات چهل ساله نظام قرار گیرند.

حجت الاسلام والمسلمین آل هاشم با بیان اینکه گرامیداشت انقلاب فقط به نصب پرچم و چراغ نیست، اظهار داشت: امسال هدف مان این است که دستاوردهای انقلاب را به نمایش بگذاریم و این بهترین تبلیغ برای سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی است.

وی در مورد رویداد ۹دی نیز گفت: در این مورد نیز باید انصاف داشته باشیم و ببینیم جریانی که در سال ۸۸ پیش آمد چه لطمه ای به کشور زد.

امام جمعه تبریز گفت: طراحان اصلی این فتنه افرادی در خارج از کشور بودند و تلاش کردند انقلاب اسلامی را تضعیف کنند، اما بصیرت مردم در ۹دی دشمنان را نا امید کرد.

امام جمعه تبریز افزود: صدا و سیمای استان باید علاوه بر تهیه برنامه های چهلمین سال پیروزی انقلاب، در دیگر ایام نیز برنامه هایی را برای بیان دستاوردهای انقلاب تهیه و پخش کند./*

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار