مدیرعامل شرکت پالایش گاز ایلام خبر داد؛
مدیرعامل شرکت پالایش گاز ایلام گفت:این شرکت دارای 2 واحد بازیافت گوگرد است که روزانه در هر واحد بازیافت گوگرد بیش از 100 تن گوگرد مایع در شرکت پالایش گاز ایلام تولید می شود.
کد خبر: ۶۸۸۸۲۱
تاریخ انتشار: ۱۸ آذر ۱۳۹۷ - ۱۶:۳۰ 09 December 2018

به گزارش تابناک ایلام ؛ شهریار داری پور اظهار کرد:  در هر واحد بازیافت  4 دستگاه کندانسور برای سرد سازی بخارات گوگرد و تولید گوگرد مایع وجود دارد.

وی از بازسازی و تعمیر کندانسور بازیافت گوگرد توسط متخصصان داخلی خبر داد واظهار داشت: با تعمیر بازسازی این واحد بازیافت گوگرد از کاهش 50 درصدی تولید این ماده شیمیایی در این شرکت جلوگیری شده است.

دهنوی یادآور شد: در تعمیرات اساسی سال جاری با توان داخلی یک دستگاه از این کندانسورها در داخل ناحیه فرآیندی بازسازی و در مدار تولید قرار گرفت.

وی تاکید کرد: سرعت عمل در تعمیرات و در سرویس قرار گرفتن مجدد این واحد علاوه بر جلوگیری از زیان زیست محیطی باعث درآمد زایی و افزایش تولید نیز شده است.

دهنوی با اشاره به اینکه عدم وجود این کندانسورها در سرویس باعث کاهش 50 درصدی تولید گوگرد در این پالایشگاه می شود، افزود: در سال گذشته نیز سه دستگاه از کندانسورها به طور کامل در سایت بازسازی و در سرویس قرار گرفته است./م

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار