شهردار آبدانان گفت: برج پرچم جمهوری اسلامی ایران با ارتفاع 42 متر بر فراز تپه بردبلیه شهر آبدانان نصب شد.
کد خبر: ۶۸۸۶۲۳
تاریخ انتشار: ۱۸ آذر ۱۳۹۷ - ۱۰:۱۷ 09 December 2018

 به گزارش تابناک ایلام ؛ شاپور هادیزاده اظهار داشت:این برج دارای یک سازه فلزی از جنس گالوانیزه با سه تن وزن و 42 متر ارتفاع است که پرچم سه رنگ و مقدس جمهوری اسلامی ایران در ابعاد 112 مترمربع بر فراز آن تعبیه و نصب شده است.

وی هدف از طراحی و نصب این برج را تکریم و پاسداشت پرچم مقدس جمهوری اسلامی و استفاده تزئینی و تفریحی از تپه سنگی و طبیعی بربلیه عنوان کرد و افزود: برای جانمایی ، طراحی، احداث جاده دسترسی ، تهیه سازه فلزی ، دوخت پرچم و حمل و نصب برج یاد شده 500 میلیون ریال از محل اعتبارها و منابع داخلی شهرداری آبدانان هزینه شده است.

شهردار آبدانان یادآور شد: با نصب برج پرچم و درختکاری، روشنایی و نصب دیگر المان های متناسب شهری، این تپه به یکی از نمادها و مظاهر زیبا ، جذب و دیدنی این شهر تبدیل می شود.

هادیزاده تاکید کرد: این پرچم دارای سامانه هدایت و فراز و فرود الکترونیکی و دستی است که در مناسبت های مختلف سال قابل تعویض و جابجایی است./م

ایرنا

بربلیه، یکی از تپه های تاریخی تمام سنگ و طبیعی شهرستان آبدانان است که با 250 متر ارتفاع در وسط شهر 27 هزار نفری آبدانان قرار گرفته و بر تمام نقاط این شهر اشراف کامل دارد./م

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار