استاندار ایلام ؛
دانشگاه ایلام گفت: همواره در مطالبه گری حق و حقوق این مردمان بزرگ تا آنجا که توان در بدن داشته ام از پای ننشسته ام و در این مسیر ثابت قدم خواهم بود.
کد خبر: ۶۸۸۵۸۵
تاریخ انتشار: ۱۸ آذر ۱۳۹۷ - ۰۹:۳۴ 09 December 2018

به گزارش تابناک ایلام ؛ قاسم سلیمانی دشتکی در مراسم روز دانشجو  در دانشگاه ایلام گفت؛ افتخار می کنم در استانی خدمت می کنم که کشور را مدیون رشادت ها و فداکاری های خود کرده است.

وی ادامه داد:استان ایلام به واسطه در گیر شدن در 8 سال جنگ تحمیلی نزدیک به 10 سال از توسعه عقب افتاده است چرا که مردم این مناطق خیلی زودتر از باقی مرزهای غربی درگیر جنگ شدند و از آن گذشته آسیب بیشتری از جنگ دیدند.

استاندار ایلام به مطالبه گری 10 سال عقب افتادگی ایلام از توسعه اشاره کرد افزود:همواره در مطالبه گری حق و حقوق این مردمان بزرگ تا آنجا که توان در بدن داشته ام از پای ننشسته ام و در این مسیر ثابت قدم خواهم بود.

وی تاکید کرد: نقش مردم ایلام در 8 سال دفاع مقدس و خدمت به مردم ایران بی بدیل است و امروز نوبت خدمتگزاری و تکریم این مردمان بزرگ است.

استاندار ایلام بیان داشت : توجه به مقوله زنان در عرصه های مدیریتی اقدام مثبت دیگری بود که امروز شاهد موفقیت آنها هستیم.

وی افزود :از هر فرصتی برای ارتباط با مردم استفاده می کنم و سفر به مناطق محروم استان که تاکنون به هلیلان انجام شده است و طی این هفته به بخش زرین آباد خواهیم رفت.

سلیمانی دشتکی یادآور شد : به مدیران تاکید کرده ام به میان مردم بروند و اقدامات دستگاه خود را برای عموم تشریح کنند.

 

سلیمانی دشتکی افزود:منطقه آزاد تجاری مهران یک ایراد جزئی از طرف شورای محترم نگهبان بر آن وارد شده است که این ایراد انشالله در آینده رفع می شود.

 وی بیان داشت :روند صادرات مثبت شده است بطوریکه هر ماه 200 میلیون دلار صادرات از مرز مهران انجام می شود.

استاندار ایلام  با اشاره به آغاز  رایزنی های گسترده ای برای بهره‌برداری از منابع عظیم نفت و گاز و پتروشیمی در استان افزود:ظرف یکی دو روز گذشته به اتفاق نمایندگان استان با وزیر نفت دیدار داشته ایم و در کمسیون انرژی مجلس  با هلدینگ خلیج فارس نشست برگزار نموده ایم./م

 

اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۱
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۸:۰۵ - ۱۳۹۷/۰۹/۱۸
فکر نکنم از کسی که حاضر به ملاقات مردمی باشد ،آبی گرم شود .
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار