معاون سوادآموزی آموزش و پرورش استان:
معاون سوادآموزی آموزش و پرورش استان اظهار کرد: جهت تهیه بانک اطلاعاتی و شناسایی چهره‌های موفق سوادآموزی می‌توانند تا تاریخ 15 آذر به ادارات شهرستان و منطقه مراجعه و مشخصات خود را تحویل واحد سوادآموزی دهند.
کد خبر: ۶۸۷۲۵۱
تاریخ انتشار: ۱۴ آذر ۱۳۹۷ - ۱۳:۰۰ 05 December 2018

به گزارش تابناک ایلام؛ معاون سوادآموزی آموزش و پرورش استان از چهره‌های موفق سوادآموزی خواست به ادارات شهرستان و منطقه مراجعه و مشخصات خود را تحویل واحد سوادآموزی دهند.

سمیه حیدری اظهار کرد: جهت تهیه بانک اطلاعاتی و شناسایی چهره‌های موفق سوادآموزی می‌توانند تا تاریخ 15 آذر به ادارات شهرستان و منطقه مراجعه و مشخصات خود را تحویل واحد سوادآموزی دهند.

وی با بیان اینکه چهره‌های موفق سوادآموزی شامل کارکنان شاغل در ارگان‌های دولتی و غیردولتی، اساتید دانشگاه و کارآفرینان و دارندگان تحصیلات عالی است که آموختن را از سوادآموزی شروع کرده‌اند، تصریح کرد: حجم ابلاغی به استان برای امسال 3874 است که بر این اساس باید 967 نفر دوره سوادآموزی ۱۱۵۰ نفر در دوره انتقال و 1807 نفر در دوره تحکیم تحت پوشش قرار بگیرند که خوشبختانه تا ۱۹ آبان امسال 80 درصد این حجم را پوشش داده‌ایم و رتبه 4 کشوری را کسب کرده‌ایم و تا پایان ماه آذر 100 درصد حجم ابلاغی را پوشش خواهیم داد./ح

ایسنا

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار