معاون سیاسی استاندار ایلام ؛
معاون سیاسی استاندار ایلام گفت: طرح و بيان مشكلات از سوي مديريت ارشد استان و تلاش براي جلب توجه مسولين كشور برای پایدار کردن ردیف اعتباری در بودجه کشور برای اشتغال زنان می باشد .
کد خبر: ۶۸۶۸۰۱
تاریخ انتشار: ۱۳ آذر ۱۳۹۷ - ۰۹:۱۸ 04 December 2018

جلسه كارگروه تخصصي زنان و خانواده به رياست دکتر نوذری معاون سياسي امنيتي استانداري با موضوع بررسي چالش ها و آسيب هاي اشتغال زنان و راهكارهاي رفع آن با حضور شادی وند مديركل امور زنان و خانواده و اعضاء كارگروه در محل استانداري ایلام برگزار شد .

به گزارش تابناک ایلام ؛ در این نشست معاون سياسي و امنيتي استانداري گفت : بايد با نگاه جديد و توجه به ظرفيت ها ،توانمندي ها و استعداد های زنان يك عزم جدي براي حل مشكلات اين قشر موثر جامعه اندیشیده شود.

دکتر نوذری خاطرنشان ساخت: خوشبختانه رویکرد در دولت به سمت كارهاي مهم و اساسي برای حل مشكلات جامعه زنان است كه قطعاً اين اقدامات با توجه به برنامه ها و اولويت ها در حال گسترش و‌شکل گیری است.

وي همچنين به طرح و بيان مشكلات از سوي مديريت ارشد استان و تلاش براي جلب توجه مسولين كشور برای پایدار کردن ردیف اعتباری در بودجه کشور برای اشتغال زنان می باشد .

و ی افزود : خوشبختانه در حال حاضر مسئولين كشوري با نیازمندیها ، اشتغال ،نشاط،امید و توانمندسازی بانوان و توجه به مطالبات آنها بيش از هر زمان توجه ویژه ای نموده اند و ما بايد از اين فرصت براي جذب منابع و اعتبارات لازم با ارائه طرح ها ی جامع که قابل دفاع و اجرایی باشند استفاده کرد .

رئيس كارگروه زنان و خانواده استان اظهار اميدواری کرد: که با فرهنگ سازی و توانمند سازی زنان در جهت اشتغال بویژه شغل های خانگی و بخش خصوصی بتوانيم از همه ظرفيت ها برای حل بخشی از مشکلات و نیازمندیهای قشر زنان که نیمی از جمعیت استان را تشکیل می دهنداستفاده كنيم .

همچنين در اين جلسه مديركل دفتر امور بانوان و خانواده استانداري نيز گفت: خوشبختانه نگاه استاندار محترم و معاون محترم سياسي و امنيتي استانداري در بحث استفاده از ظرفيت ها و استعداد زنان در امورات مختلف بویژه کارآفرینی بسيار اميد بخش است .

شادی وند اظهار داشت: از بین ۱۵۷ طرح در زمینه های مختلف توانمندسازی بانوان ۹ طرح از جمله : طرح شناسایی زنان در معرض آسیب در حاشیه شهر،بانویار پلیس ،تقویت گفتمان بین نسلی ،خود مراقبتی زنان عشایری هم افزایشی زنان مدیر و شاغل، خود امدادی زنان و شناسایی دختران در مسیر اشتغال با نظر کارگروه جهت جذب اعتبار برای سال آینده تصویب و به وزارت کشور ارسال می شود ./م

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار