مدیر فرهنگی و اجتماعی دانشگاه ایلام گفت: این دانشگاه در یازدهمین جشنواره ملی حرکت موفق به کسب مقام دوم در حوزه فعالیت خلاقانه و مقام شایسته تقدیر در حوزه انجمن برتر توسط انجمن علمی دانشجویی حامیان محیط زیست به میزبانی اصفهان شد. وی ضمن اشاره به موفقیت اخیر انجمن علمی دانشجویی علوم و مهندسی صنایع و کسب مقام دوم رویداد ملی ایده بازار انجمن‌های علمی دانشجویی، دانشگاه را در کسب موفقیت‌های بیشتر توانمند دانست. امامی پور ادامه داد: تاکنون بیش از 200 برنامه با هدف گذاری مناسب دفتر انجمن‌های علمی دانشجویی در ارسال آثار به جشنواره ملی حرکت در دانشگاه ایلام برگزار شده است. وی تاکید کرد: دانشگاه قلب تپنده جامعه است و خود را جدای از جامعه نمی‌بیند و با این باور که انجمن‌های علمی دانشجویی همیشه حرکت آفرین و نقش‌آفرین بوده اند، نسبت به این مسئولیت خطیر احساس مسئولیت دوچندانی دارد. امامی پور ضمن تقدیر از فعالیت‌های یک ساله انجمن‌های علمی دانشجویی، اساتید مشاور و تیم دانشگاه در یازدهمین جشنواره گفت: دفتر انجمن‌های علمی دانشجویی دانشگاه ایلام بهترین مقام نسبت به دانشگاه‌های منطقه و همجوار را کسب کرده است. به گزارش ایرنا، یازدهمین جشنواره ملی حرکت با حضور 540 مهمان از ایران و 85 مهمان از 46 کشور برگزار شد. ارتباط با صنعت، بخش بین الملل و دیپلماسی علمی از ویژگی های برتر و خاص این دوره از جشنواره ملی حرکت بود. یک هزار و 355 اثر از 106 دانشگاه کشور به دبیرخانه یازدهمین جشنواره ملی حرکت ارسال شد که از میان آنها 106 اثر برتر در اختتامیه جشنواره معرفی و تجلیل شدند./م
کد خبر: ۶۸۶۴۷۴
تاریخ انتشار: ۱۲ آذر ۱۳۹۷ - ۰۹:۰۳ 03 December 2018

به گزارش تابناک ایلام ؛ حمیدرضا امامی‌پور اظهار داشت: این جشنواره با هدف افزایش مشارکت دانشجویان در فعالیت‌ های علمی ، حمایت و تشویق آنها، شناسایی انجمن ‌ها و دانشجویان دارای دستاوردهای علمی ممتاز و انتقال تجربه فعالیت ‌های علمی موفق برگزار شد.

وی افزود: در این نمایشگاه که در سالن حجاب دانشگاه اصفهان دایر شد، 100 غرفه حضور داشتند و همچنین ایجاد تالارهای گفت‌وگو و تشکیل کارگروه‌های گوناگون از دیگر برنامه‌های این جشنواره بود.

مدیر فرهنگی و اجتماعی دانشگاه ایلام با اعلام موفقیت انجمن‌ های علمی دانشجویی دانشگاه ایلام در جشنواره ملی حرکت گفت: در جشنواره درون دانشگاهی حرکت 43 انجمن علمی دانشجویی دستاورد‌های یکساله خود را در معرض بازدید عموم قرار دادند و داوران بخش درون دانشگاهی آثار برتر را معرفی کردند.

امامی پور با اشاره به برگزاری شایسته جشنواره درون دانشگاهی حرکت در بهار امسال افزود: طرح کارآفرینی انجمن علمی دانشجویی جنگلداری، نشریه انجمن علمی دانشجویی بهداشت مواد غذایی، اپلیکیشن‌های انجمن علمی دانشجویی کشاورزی پایدار، اتاقک شبیه ساز ریزگرد ها، انجمن علمی دانشجویی حامیان محیط زیست و در حوزه انجمن برتر، انجمن علمی دانشجویی حامیان محیط زیست راهی جشنواره ملی حرکت شدند.

وی با اشاره به حضور تیم اعزامی دانشگاه در یازدهمین جشنواره ملی حرکت گفت: اعضا تیم در معرفی فعالیت‌ انجمن‌های علمی دانشجویی موفق بودند، از جمله این فعالیت‌ها می‌توان به اتاقک شبیه ساز ریزگردهای انجمن علمی دانشجویی حامیان محیط زیست اشاره کرد که مورد توجه بازدید کنندگان نیز قرار گرفت./م

ایرنا

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار