مدیر درمان تامین اجتماعی ایلام؛
مدیر درمان تامین اجتماعی ایلام از فعالیت بیش از ۳۰۰ مرکز درمانی طرف قرارداد مدیریت درمان ایلام در سطح استان خبر داد و گفت: در این مراکز به صورت مستقیم و غیر مستقیم به جامعه هدف استان خدمات رسانی خواهد شد.
کد خبر: ۶۸۵۰۶۹
تاریخ انتشار: ۰۷ آذر ۱۳۹۷ - ۱۶:۰۰ 28 November 2018

به گزارش تابناک ایلام ؛ دکتر کریم لاله ماژین  در جمع فعالین رسانه استان درحوزه اطلاع رسانی  مدیریت درمان ایلام گفت: در شش ماهه اول سالجاری نسبت به مدت مشابه سال گذشته خدماتدهی بیمارستان شهدای زاگرس شهر ایلام به جامعه هدف با رشد ۳۱ درصدی مواجه است.

مدیر درمان تامین اجتماعی ایلام اظهار داشت: سازمان تامین اجتماعی با دی‌کلینیک میلاد، درمانگاه شماره دو ایلام و همچنین درمانگاه دهلران و بیمارستان شهدای زاگرس به بیش از نیمی از جمعیت استان خدمت درمانی ارائه داده است به طوری که در شش ماهه اولسالجاری بیش از ۲۷۰ هزار بار مراجعه به این مراکز انجام شده است.

وی بیان داشت: یکی از‌ محورها، اجرای برنامه تحول در نظام سلامت کاهش میزان هزینه های درمانی بیماران است که این امر در استان رشد ۳۶ داشته است.

وی در ادامه از اهدای یک دستگاه درمانگاه سیار دندانپزشکی توسط بانک رفاه کارگران به مدیریت درمان تامین اجتماعی استان خبر داد و گفت: هزینه راه اندازی و تجهیز این کلینیک را ۳۵۰ میلیون تومان است که این مطب سیار در مناطق محروم استان مستقر و خدمات مورد نیاز دندانپزشکی به مردم ارائه خواهد شد.

مدیر درمان تامین اجتماعی استان اظهار داشت: راه اندازی درمانگاه صحرایی از برای سومین سال در مرز مهران با رشد چشمگیری همراه بوده به طوری که محدود به بیمه شدگان تامین اجتماعی نبود.

لاله ماژین افزود: در این درمانگاه، بخش های دندانپزشکی، فیزیوتراپی، پزشک های تخصصی و عمومی،تزریقات و پانسمان و سرم تراپی فعال بود.

وی با بیان اینکه در سال گذشه بیش از ۳۰ هزار زائر به بیمارستان صحرایی مدیریت درمان ایلام در مرز مهران مراجعه کردند گفت: با توجه به تردد ۶۰ درصدی زائرین از مرز مهران به کشور عراق این تعداد در اربعین امسال با رشد چشمگیری مواجه بود.

وی خاطرنشان کرد: در این مرکز درمانی بیش از ۱۰۰ نفر از کارکنان مدیریت درمان استان های مختلف کشور در ۲ نوبت در پایگاه درمانی به صورت کاملا رایگان به زائرین اربعین حسینی خدمت ارائه دادند.

دکتر لاله ماژین تصریح کرد: تکریم بیمه شدگان و بازنشستگان از مهمترین اولویت های این سازمان است لذا توجه به این موضوع امری مهم و ضروری است.

در پایان،از خبرنگاران فعال در حوزه اطلاع رسانی مدیریت درمان استان ایلام   با اهدای لوح تقدیر به عمل آمد./م

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار