‍ استاندارایلام در همایش بزرگ بسیجیان؛
استاندار ایلام در همایش بزرگ بسجیان گفت: نظام ما یک نظام مردمی و بر پایه ارزش های الهی بنا نهاده شده است و بسیجیان اولین اولویت نظام برای ایستادگی هستند .
کد خبر: ۶۸۴۲۱۹
تاریخ انتشار: ۰۵ آذر ۱۳۹۷ - ۱۴:۰۰ 26 November 2018

به گزارش تابناک ایلام ؛ قاسم سلیمانی دشتکی در همایش بزرگ بسیجیان در مصلی ایلام افزود: پیشرفت های نظام اسلامی نسبت به دوران قبل از انقلاب به هیچ وجه قابل مقایسه نیست و این پیشرفت ها با وجود فشارها، تحریم ها، جنگ تحمیلی و مشکلات مختلف در کشور به انجام رسیده است.

وی در ادامه به وضعیت بسیار ضعیف بهداشت و درمان و نرخ سواد استان در دوران قبل از انقلاب اشاره کرد و گفت: در استان ایلام به یمن و برکت انقلاب اسلامی امروز بیش از 50 هزار دانشجو در حال تحصیل هستند و نرخ باسوادی در استان بسیار بالاست و پزشکان حاذق و بسیار خوبی در استان وجود دارد.

نماینده عالی دولت در استان ادامه داد: انقلاب شکوهمند ایران در سال 57 با رهبری امام راحل(ره) و به پشتوانه مردم به ثمر رسید و با هدایت مقام معظم رهبری تداوم یافت و احیاگر دین اسلام، تفکر سیاسی، انقلابی و اجتماعی در کشور شد و در این میان نقش بسیجیان در این چهار دهه بی بدیل بوده است.

استاندار ایلام با بیان این که ما در مقابل دشمنان ایستادگی می کنیم به این دلیل که برای به ثمر رسیدن این انقلاب هزاران شهید داده ایم، ابراز داشت: نظام ما یک نظام مردمی و بر پایه ارزش های الهی بنا نهاده شده است و بسیجیان اولین اولویت نظام برای ایستادگی هستند .

وی افزود: این نیروی مردمی و الهی باعث شد که سلاح الله اکبر، شهادت طلبی و فداکاری را به جای امکانات و تجهیزات نظامی و تکنولوژیکی در اوایل انقلاب جایگزین شود و در آن زمان بسیج در قالب حرکت بزرگ مردمی ثابت کرد که خون بر شمشیر پیروز است.

وی ادامه داد: بسیج بعد از جنگ به سمت عمران و آبادانی، توسعه و پیشرفت کشور حرکت کرد و از نظر فرهنگی و اجتماعی هم نقش آفرینی های بسیار خوبی داشته است.

قاسم سلیمانی دشتکی در پایان تأکید کرد:تا بسیج و فرهنگ بسیجی وجود دارد روند انقلاب بالنده و پیشرو خواهد بود و انشاءالله به دست صاحب اصلی آن سپرده می شود./م

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار