مدیرکل کمیته امداد استان ایلام؛
مدیرکل کمیته امداد استان ایلام گفت:امسال بیش از یک هزار و ۲۸۰ شغل برای مددجویان این استان ایجادشده است که در این زمینه ۲۶ میلیارد و ۶۰۰ میلیون تومان هزینه شده است.
کد خبر: ۶۸۲۹۴۳
تاریخ انتشار: ۰۱ آذر ۱۳۹۷ - ۱۱:۲۰ 22 November 2018

 به گزارش تابناک ایلام؛ضیاء رضایی  گفت: در طول حدود ۳۰ سال گذشته بیش از ۴۲ هزار فرصت شغلی برای مددجویان و نیازمندان این استان ایجادشده است.

وی افزود: امسال نیز تاکنون بیش از یک هزار و ۲۸۰ شغل برای مددجویان این استان ایجادشده است که در این زمینه ۲۶ میلیارد و ۶۰۰ میلیون تومان هزینه شده است.

رضایی افزود: اعتبارات این تعداد شغل از محل تسهیلات قرض‌الحسنه بانکی، اشتغال روستایی و منابع مالی کمیته امداد تأمین‌شده است.

مدیرکل کمیته امداد استان ایلام با اشاره به همکاری موسسه عترت بوتراب با کمیته امداد استان ایلام گفت: این موسسه از سال ۱۳۹۳ درزمینهٔ خدمت به مددجویان این استان با کمیته امداد همکاری همه‌جانبه دارد.

رضایی گفت: هم‌اکنون ۹۸۳ مددجوی این نهاد در قالب بیش از ۶۰۰ خانواده از خدمات موسسه عترت بوتراب برخوردار هستند و این موسسه درزمینهٔ ایجاد شغل، تأمین مسکن، پرداخت کمک‌معیشت و مستمری، خدمات درمانی، کمک‌هزینه تحصیلی به دانش آموزان و دانشجویان و موارد دیگر به مددجویان این استان خدمت‌رسانی می‌کند.

وی گفت: طرح گنج یکی از مهم‌ترین طرح‌های مشترک موسسه عترت بوتراب و کمیته امداد بوده که شامل فرایندهای مختلف ایجاد شغل برای نیازمندان از آموزش تا اشتغال و بازیابی را دربر می‌گیرد./ع

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار